iemand enig antwoord daarop?wss wel want de waardes gaan zo goed als blijven tot morgenavond.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Citaat van Citaat van Stormchaser5000, maandag 9 juni 2014, 15:32 uur
tis al flink wat gebeurt,terwijl de nacht nog moet komen! Daar zit alles van afgelopen nacht ook nog bij
iemand enig antwoord daarop?
In de laatste update van de KNMI Guidance werdt gesproken over een mogelijke MCS, dus het is mogelijk dat er vannacht ook onweer is.
weer een lange nacht dan mss
Ja zit er miss wel in ps vind het lastig dat de andere neerslagzone op het KMI weer niet werkt Nu heb je die nodig en nu werkt het niet. Zo kan je wat duidelijker zien hoe de buien komen maarja..
Citaat van Brian, maandag 9 juni 2014, 16:03 uur Precies wat ik dacht een Mesoscale Convective Complex(meerdere MCS'en verbonden met elkaar hopelijk blijft 'ie actief of nog liever nog meer activeerd!!! xD
Heb je wel een probleem met de rightmovers, en de buien die op zee gaan. Denk dat er nog wat meer zal moeten activeren want hetgeen wat er nu op weg is zal een deel naar het ossten afbuigen
Berichten samengevoegd door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
net de waarden bekeken
deze zien er nog beter uit dan gisteren | Gewijzigd: 9 juni 2014, 16:12 uur, door Marga
Ik zou het gewoon al voor de zekerheid doen. Waarom zou je het niet doen :p
buienradar heeft er een maar die klopt nooit,ik kijk altijd naar de max intensiteit van een bui en als je paars ziet op de buienradar dan mag je er bijna zeker van zijn er hagelinzit
Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0