beste mrijkhals
harstikke bedankt voor de uit leg ik ga toch stiekem hopen en voor iedereen die de lading vanaaf zeker krijgt geniet er van maar doe voor zichtig
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 13:16 uur, door Marga
daarvan heb ik een filpje maar weet niet hoe het hier te plaatsen, dus zet het zometeen op youtube en dan plak ik de link hier wel.
let alleen niet op het gepraat op de achtergrond haha (was iemand bezorgd voor de luifel, maar die was al dichtgedraaid )
De buien die nu boven Frankrijk hangen hebben wel ontladingen van die kracht.
Zie: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=en
harstikke bedankt voor de uit leg ik ga toch stiekem hopen en voor iedereen die de lading wel krijgt geniet er van maar kijk wel uit No problem.
En als aanvulling hier op...........
MOCHT JE JE AUTO WILLEN BESCHERMEN TEGEN DE HAGEL IN WELKE VORM DAN OOK....
Leg er [uitgevouwen] kartonnen dozen op, hoe groter en hoe meer dozen, hoe veiliger over het algemeen.
En span er een dekzeil over. Dit bied tenminste enig bescherming zolang de hagel niet door je dekzeil heen gaat natuurlijk.
SUCCES.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 13:09 uur, door mrijkhals
Deze namiddag is het eerst zwaarbewolkt maar overwegend droog. Later bereiken onweerachtige buien van uit Frankrijk onze kust.
ook volgens karim hamed hij verwacht voor vlaanderen het zwaarste met lever 4
En ze zijn zwaar en laaaaag dorpsgenoot! Wind begint! Honden te blaffen...alle kids naar binnen.
Een vriend van mij is op dit moment het paintballen daar. Heb hem al gewaarschuwd
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten