Normaliter wordt er gezeurd en gezanikt dat het wel weer niets zal worden.
Nu heb ik dit bericht nog nergens gelezen... en zo ja dan hadden wij het wel verwijderd.
Tot mijn verbazing, zie ik nu berichten langskomen, dat mensen niet zo moeten mopperen en voordat mensen gaan zeuren... enz enz
Het lijkt wel een pavlov reactie: Onweer... zeuren dat het niets wordt... daar even lekker op reageren.
Mensen, de zeurberichten haalt de crew echt wel weg. Mochten ze komen, reageer er dan niet op, dan hebben wij extra veegwerk
Wees toch eens dankbaar met hetgeen we hebben gekregen afgelopen dagen. Zo mooi zal je het niet zo snel meer krijgen.
Geduld is een schone zaak......en niets is zo veranderlijk als het weer. Jenever can tell.... Mensen zeuren niet echt.
Ze worden gek gemaakt met LVL3 kaartjes, "onweer des doods" en andere telegraaf termen.
Karim doet nu code Achtung! LOL!!!..... ja (persoonlijk) denk ik dat Karim nog wel een code 5 af durft te geven. Zoals ik al zeg, persoonlijk denk ik wat overdreven die code 'paars' maar we zullen zien.
Bliksemdenhaag, join de o-o chat als je tijd over hebt
ik kom er niet in krijg constant error melding,zal wel weer aan mijn java liggen heb er vaker problemen mee
Edit Marga: probeer de andere optie: mibbit, die werkt wel | Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:50 uur, door Marga
volgens mij kan dat niet
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:51 uur, door Marga
Beter te veel waarschuwen als achteraf zeggen; hadden we maar...
Ik vind gewoon dat we echt niet mogen mopperen het zuid-westen van nederland en belgie (muv de schades)...en dan lees ik toch van mensen dat ze mopperen dat ze niets in het zuid-westen krijgen vandaag....vind ik niet zo terecht. That's all.
Marga: Lekker laten mopperen, negeren en wachten tot wij geveegd hebben
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:54 uur, door Marga
Waarschuwing voor extreem weer: Onweer
Waarschuwing Extreem Weer: Van het zuiden uit zware onweersbuien
Toelichting Zeeland, Noord-Brabant, Limburg en Gelderland krijgen aan het eind van de middag te maken met zware onweersbuien. Bij de buien zijn hagel en zware, mogelijk zeer zware, windstoten mogelijk. Er kan in kort tijd lokaal veel regen vallen. De buien trekken in de loop van de avond noordoostwaarts.
Ook eerder kunnen er in het zuiden van het land al onweersbuien voorkomen.
Opgesteld 09/06/2014 12:43 uur LT
Volgend bericht uiterlijk maandag 09 juni 2014 15:30 uur