Zwaar oneer gaat ons vanavond pas bereiken in het westen/noordwesten
Edit Marga: Dat idee heb ik nu net ook Nou al !?...... nog niets te zien op de radar voor Den Haag.
Kan maar gebeurt zijn dat dan weer wel......ik laat de tent nog wel ff staan tot laatste moment
Hij is inderdaad naar links afgebogen, als hij zo doorzet straks recht over Dordt Op het liveblog van weerplaza staat een foto uit BE van deze bui, erg indrukwekkend!
Denk je dat dit alles is dan? bij Cape waardes over de 3000 J/Kg
Focus je niet al te veel op de kaarten,nowcasten en de radar in de gaten houden kom je verder mee,en de ochtend is trouwens pas om. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:43 uur, door Marga
Denk je dat dit alles is dan? bij Cape waardes over de 3000 J/Kg
met kaarten en cape waarde moet je bij mij niet aan komen ik ben echt een giga lake haha
nee het ord gewoon afwachten zoal al veel mensen zeiden ik ga wel voor dee zeker dingen binnen zetten dan.
maar ben nu weer wat wijzer dank jullie
Wees toch eens dankbaar met hetgeen we hebben gekregen afgelopen dagen. Zo mooi zal je het niet zo snel meer krijgen.
Geduld is een schone zaak......en niets is zo veranderlijk als het weer. Jenever can tell....
bedoelde het niet rot hoor zei alleen wat ik las op weer online en de kaarten meer niet
Focus je niet al te veel op de kaarten,nowcasten en de radar in de gaten houden kom je verder mee,en de ochtend is trouwens pas om.
Inderdaad.
Mensen worden helemaal gek gemaakt door de bijna "telegraaf" like weerkaarten en rapporten.
Dit zijn voorspellingen. Gewoon kijken en genieten.
Bliksemdenhaag, join de o-o chat als je tijd over hebt
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Wees toch eens dankbaar met hetgeen we hebben gekregen afgelopen dagen. Zo mooi zal je het niet zo snel meer krijgen.
Geduld is een schone zaak......en niets is zo veranderlijk als het weer. Jenever can tell....
Haha nou nu verdedig ik wel diegenen die "zeuren" want de afgelopen dagen hebben wij in het westen zowat ook geen pepernoot gehad. Maar het echte onweer komt vanavond pas. Check de wolkenradar en je zie een mooie ploffert in noord west France
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
nog maals bedoelde het niet rot maar ik loop liever niet buiten vanavond met 2 honden en dan 10x geraakt te worden door bliksem ofzo