Dat kan ik bevestigien; 10 minuten na doortocht van de rest-muurwolk is het hier hard aan het regenen, met indrukwekkende CG's!
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:07 uur, door Anseriform
niet lang daarna volgde de onweersbui in de verte.
Citaat van Han, maandag 9 juni 2014, 11:12 uur Vreemd dat het KNMI code geel afgeeft terwijl je gezien de verwachtingen, code oranje zou verwachten. Ik kan er best naast zitten want ik ben geen deskundige maar ik mag wel hopen dat het KNMI er deze keer niet naast zit! Veel mensen zijn vrij en genieten van het mooie weer en zitten echt niet op noodweer te wachten. ze houden het nog spannend of om eventuele paniek te voorkomen
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:16 uur, door Debbieke
knmi komt meestal met oranje/rood als de situatie een beetje duidelijk is, er is nu nog geen touw aan vast te knopen
M'n zoontje van 4 trekt er weinig van aan, en heeft al een rooie kop van het buitenspelen met z'n vriendjes.. Ik ga 'm maar eens na doen, maar dan met een kop koffie in de tuin. Zit al vanaf 05:00 vanmorgen met spanning naar m'n scherm te staren
Op lightning maps zijn er wel wat punten te zien nu ten westen van Halle, da's toch vlak bij Aalst (en Denderleeuwe) volgens Google Maps Dus zou zo maar onweer kunnen zijn voor Ephiny. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:22 uur, door Debbieke
Nooit betrouwbaar! weerplaza zegt dat het allemaal naar het oosten trekt!! Maar met onweer blijft het nowcasten
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:22 uur, door Sanwa
Wat een domme uitspraak denk je nou echt dat die bang zijn voor de media..die gaan echt wel afgeven..mensen kunnen voor die tijd rustig de berichten volgen tis al dagen bekend dat deze dag potentieel gevaar kan geven | Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:21 uur, door Tatanka
Rond half 12 ging het even regenen. 1 flits tevens gezien.
Rond half 1 ging het tevens weer even regenen, weer 1 a 2 flitsen gezien.
Rond half 2 zou t gaan regenen/onweren, NIKS. Maar wel half uur later n donder van 30 seconden.
Kijken wat vandaag gaat brengen. Maar als buienradar dit keer wel klopt. Heb ik weinig vertrouwen in dat die lvl 3 echt gaat gebeuren.