Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Gister nacht heeft het hier alleen geregend, maar dat merkte je amper aan de temperatuur!
Bron: knmi guidance | Gewijzigd: 9 juni 2014, 11:03 uur, door Repac
MOGUH ALLEMAAL !!!!!
Wat een KORTE NACHT !!
En WAT EEN BIZARRE nacht.......zo mooi heb ik het nog nooit gezien. Zelfs toen het boven Goes weg was richting zevenbergen kon ik alles in de lucht gewoon blijven volgen. Maar de regen was niet te meten zo veel dus ik kon geen plaatjes er meer van schieten....bummer.
Nu is het 10:16uur en nu in de tuin/op het dak al 26 graden.,...wtf.
Nou 'weer vrienden' ik ga ff hapje eten en een paar bakken pleur achterover gieten...kan ik er weer ff tegen haha.
Heeft iemand een idee hoe het gaat lopen vandaag ?????........ graag in A.B.N. zonder allemaal afkortingen vage benamingen aub
Edit Sanwa: Plaatje verwijderd uit het citaat. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 10:22 uur, door Sanwa
inderdaad toen ben ik gewekt door onweer smorgens en s'avond knalde het serieus
herhaling in de maak?
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 10:45 uur, door Marga
Wat gaat dat vandaag betekenen... 9-6-14 in de agande zetten of de zoveelste flop :p
Op de nieuws sites zijn nu ook berichten met kans op zwaar onweer.
Ben benieuwd...
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Maar ik snap iets niet helemaal, of kijk er overheen. Op dit moment lijkt er een monster van een bui in België te gaan hangen en rond een uur of 2
hier te zijn (Eindhoven), maar de strengste waarschuwingen gelden voor de avond... Dooft de bui die er nu hangt nog uit of is dit 'dé' bui?
Alvast bedankt!
We hebben gewoon een pannendak
Edit Sanwa: Voor mensen met angst hebben we een kanaaltje op de chat #angst | Gewijzigd: 9 juni 2014, 10:35 uur, door Sanwa
Niet alleen voor jou dat geld voor ons allemaal dus ik ga stormchasen vanaf mijn tablet en via het raam lekkee veilig vind ik zo.
Ga proberen mooie plaatjes te schieten vandaag
Vergeet niet dat het vandaag om verschillende golven van onweer kan gaan. We hebben eerst een buienlijn en daarna een koufront.
Keraunos.org acht het zelf mogelijk dat er uit dat koufront een derecho ontstaat. Ik hoop echt dat het anders loopt en dat het meevalt...
De bui die nu België binnentreedt is een restant van vorige nacht, dat weliswaar serieus is geheractiveerd. Het zou vooral om zware regenval gaan.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 10:37 uur, door Anseriform