Ziet er heel gaaf uit idd! Maar zo te zien trekken ze langs, hopelijk ontstaat er nog wat meer.
Ziet er heel gaaf uit idd! Maar zo te zien trekken ze langs, hopelijk ontstaat er nog wat meer.
Lijkt idd langs te trekken. Maar flitsen worden feller en de donder is nu heel goed hoorbaar! Pikken we toch nog iets mee gelukkig | Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:03 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Toch nog een rode pit boven Goes..... we wilden net gaan slapen toen het begon.
Geprobeerd foto's te maken onder de tent maar nee, ik dur het niet aan.
Continu ontladingen zowel binnen de wolken als eruit richting grond.
Nu binnen een half uur, zeker al 6 inslagen gehoord in de buurt.......
Krakende , knallende en geluiden.
Gelukkig amper wind maar de lichtshow, heb ik in geen jaren gezien !!!
Citaat van Citaat van De Zeelander, maandag 9 juni 2014, 2:10 uur Sinds ik besta heb ik nog NOOIT ZOVEEL ATIVITEIT gezien! Niet normaal dit, jammer genoeg trekt de bui niet over me maar echt gewoon te gek Helemaal waar dude !!!
Maar,...zo nu en dan knijp ik um wel goor kan ik je vertellen....en dat heb ik nog nooit gehad. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 02:14 uur, door mrijkhals
Genieten is dat he! Ook maar eens opletten wat het monster aan de grens gaat doen, zoiets heb ik nog nooit gezien in de 21 jaar dat ik besta! | Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:03 uur, door Marga
deze bui ga ik echt nooit meer vergeten, niet normaal ik blijf het zeggen. Ook het feit dat dit nou al 2 uur bezig is | Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:04 uur, door Marga
Geen hagelkanonnen of wat dan ook actief....
Gelukkig "alleen" regen voor zover...en laat de hagel alsjeblieft weg blijven....
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl | Gewijzigd: 9 juni 2014, 02:16 uur, door mrijkhals
Het slaagt net voor Antwerpen af naar links, wel dikke druppels hier.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:04 uur, door Marga
Misschien morgen dan.
Veel plezier allemaal, en kijk uit.