Als je zijn stukje goed had gelezen, dan had je kunnen zien dat dat morgen niet zo een groot probleem zal zijn zoals gister en vandaag. En een gewaarschuwd mens telt nog altijd voor 2, en of het het er wel of niet komt, dat doet er niet zo toe...
Ik vond dit toch aardig veel op een 'echte' tornado lijken
]
wow wat awesome, die plek ken ik goed.
En bij een lvl 3 hoop ik uiteraard louter op spektakel en niet op schade of letsel, neem aan dat dat vanzelfsprekend is.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 01:03 uur, door Marga
Tot noch toe lijkt het allemaal via het zuiden te gaan, verklaar je antwoord nader?!
verklaring : HOOP. .
Ik heb dr niet zoveel verstand van als de meeste hier. sorry.maar op lightning maps zie ik wat gele bolletjes nabij eindhoven....
vandaar ......
Helemaal met je eens, maar een dergelijke situatie heeft zich al eens voorgedaan. Heel veel bombarie vooraf met hoge waardes, waarschuwingen, aangepaste treinregeling etc etc, maar kwam er niks vanwege de aanwezige CIN
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:01 uur, door Marga
Ik heb mensen op mijn profiel aangeraden om niet in de namiddag naar het strand te gaan. Althans niet lopend of met de fiets. Denk dat de buien zeer dynamisch zullen zijn, dus uit het niets zullen ontstaan
hier in oostende is het onweer dichter en dichter aan het komen en kan je zeggen ze lijken echt niet normaal de ene flits achter de andere echt bangelijk en het ergste moet nog komen denk ik momenteel gewoon lichte regen
Het blijft weer, en moedertje natuur doet wat het zelf wil, en als de modellen nou heel duidelijk waren hoe het verloopt, dan is het misschien makkelijker, maar ook een KNMI en KMI moeten morgen nowcasten en last minute waarschuwingen geven. En mensen kunnen het dan beter maar alvast weten, zeker omdat half NL en BE morgen vrij is en op pad wil gaan omdat de dag eerst mooi begint. Better safe than sorry in zo een situatie.
ik vind ook, beter een keer teveel waarschuwen en dat er weinig tot niets gebeurd, dan niet waarschuwen en dat de "hel" losbarst en iedereen achteraf klaagt waarom er niet gewaarschuwd is!
heb er bij gezet dat het een KANS is dus er evengoed niks kan gebeuren
door op hogeschool te zitten heb ik vrienden op Facebook van W-VL tot Limburg dus verwittig zi veel mensen in verschillende streken | Gewijzigd: 9 juni 2014, 09:01 uur, door Marga