WEES VOORZICHTIG!
Het is een gevaarlijk beestje, er is zich momeneel een shelfcloud aan het onwikkelen tussen Ieper & Diksmuide. Ook net een bliksem zien inslaan op een windmolen
Heel vreemde structuren ook in de wolken Weet iemand of die bui koerst op Goes of er langs.....
Ik gok tussen Middelburg en Goes door....ik hoop het althans.....zit niet zo te wachten op deze 'jongen'
Sterker nog, als ie recht op koers blijft en genoeg power opdoet om het Zeeuwse water te overleven, kon ik er ook nog wel eens wat van gaan meemaken hier aan de Z-Hollandse kust...
jammer
maar we blijven nog wat op wegens te warm om te slapen
Als we de verwachtingen bekijken en KMI ook dan zouden we morgen in de prijzen vallen. Alhoewel het is hoe je het bekijkt, ofwel heb je onweer zoals gister in Brussel en heb je een grote kans op schade ofwel passeert hij rakelings en zie je alles vanop een afstandje of anders heb je gewoon niets maar is er ook geen gevaar
Maar morgen word iig een echte spannende onweersdag zoals je er maar een paar hebt in een aantal jaren( alleen heb ik zo het gevoel dat dit nog niet de laatste zal zijn dit jaar )
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Sterkte! Bij mij is het net als met vliegen: machtig mooi op afstand maar toch een knoop in mijn maag als ik zelf in zo'n apparaat zit...
Overigens: van niet gaan slapen wordt het niet anders
De bui trekt bij kleve voorbij duitsland in.....
Hier in het zuid(west)en is het serieuzer / kan het serieuzer worden ben ik bang....
Hou deze maar in de gaten.....
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 00:17 uur, door mrijkhals
jammer
maar we blijven nog wat op wegens te warm om te slapen
Als we de verwachtingen bekijken en KMI ook dan zouden we morgen in de prijzen vallen. Alhoewel het is hoe je het bekijkt, ofwel heb je onweer zoals gister in Brussel en heb je een grote kans op schade ofwel passeert hij rakelings en zie je alles vanop een afstandje of anders heb je gewoon niets maar is er ook geen gevaar
Maar morgen word iig een echte spannende onweersdag zoals je er maar een paar hebt in een aantal jaren( alleen heb ik zo het gevoel dat dit nog niet de laatste zal zijn dit jaar )
maar overdag zie je de bliksem veel minder goed :s
die hagel en zo mag wegblijven vn mij ik wil gewoon die bliksems zien
daar spijtig dat er nu niets is want nu is dat dubbel zo mooi
Maar ik blijf het leuk vinden om dit soort dagen te volgen, waar de onweer ook is, dankzij jullie vele verslagen!!!
probeer dan het nodige te doen zoals reeds vermeld werd in het forum voor je auto. En moest dat niet zijn doe wat Frank Deboosere zei en hou de hagelstenen in je diepvries bij voor de verzekering
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1