Ieper/diksmuide opgepast staat er ook :s Ik zit in Ieper, maar de bui gaat Ieper net missen.
Maar heb net een 5-tal minuten constant staan kijken, het langste wat ik eens moest wachten op een ontlading was 2sec...
Hier exact hetzelfde maar het begint hier nu heel snel te betrekken valt me op, vanuit het niets.
Ieper/diksmuide opgepast staat er ook :s Ik zit in Ieper, maar de bui gaat Ieper net missen.
Maar heb net een 5-tal minuten constant staan kijken, het langste wat ik eens moest wachten op een ontlading was 2sec...
:O ZO JALOERS
hier niks buiten wat gedruppel
Mooie metronoom aan tikken inderdaad uit de speakers van mijn computer
WEES VOORZICHTIG!
Het is een gevaarlijk beestje, er is zich momeneel een shelfcloud aan het onwikkelen tussen Ieper & Diksmuide. Ook net een bliksem zien inslaan op een windmolen
Heel vreemde structuren ook in de wolken
jammer
maar we blijven nog wat op wegens te warm om te slapen
Niet zo negatief! Er ontstaat van alles! zie buiten wat regen niet veel onstaan voor regio Brussel
Hier exact hetzelfde maar het begint hier nu heel snel te betrekken valt me op, vanuit het niets.
Viel me ook al op! De bui met flitsen neemt een flinke wolkenmassa mee. Enorm benauwd ook vind ik, hoop dat hier zo ook iets ontstaat.
En zijn er ook wel eens 'spookmeldingen' op Blitzortung? Ineens een verdwaalde punt bij Duinkerken.
Sterkte overigens in West VL, dat lijkt me serieus.... | Gewijzigd: 9 juni 2014, 00:09 uur, door Marije
WEES VOORZICHTIG!
Het is een gevaarlijk beestje, er is zich momeneel een shelfcloud aan het onwikkelen tussen Ieper & Diksmuide. Ook net een bliksem zien inslaan op een windmolen
Heel vreemde structuren ook in de wolken Weet iemand of die bui koerst op Goes of er langs.....
Ik gok tussen Middelburg en Goes door....ik hoop het althans.....zit niet zo te wachten op deze 'jongen'