klopt
En ondertussen schieten er overal CG's in het rond, wat een lichtshow, lang tijd niet meer gezien!
Nog beter
de PIT boven west vlaanderen word steeds donkerder..... [slik]
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 8 juni 2014, 23:48 uur, door Marga
Hier in Kleve begint het spektakel. Zat net nog lekker aan mijn vuurtje achter in de tuin en ineens totaal uit het niets fltsen en donder. Zit nu op het overdekte terras te hopen dat het verder losbreekt. Begin is gemaakt in ieder geval.
Met een livestream van metallica op Rock am Ring als achtergrondbegeleiding trouwens:
http://www.einsplus.de/rar/-/id=13403838/did=13482858/nid=13403838/5f9xkx/index.html
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 23:51 uur, door Emiel01
Lijkt het er nou op dat de bui vóór Ieper wat tot stilstand komt op de grens van FR en BE? Als ik kijk naar het ontladingspatroon, zou je denken dat die bui zijn paspoort vergeten is
Is lang geleden dat ik nog eens het venster dicht heb gedaan voor een onweer en de stekker er uit gehaald heb.
Echt zeer veel ontladingen, blijft goed activeren!
het westen heeft nu al een zeer goed jaar denk ik
ik zie niks maar blijf nog even wakker want het is hier binnen VEEL TE WARM
Lijkt het er nou op dat de bui vóór Ieper wat tot stilstand komt op de grens van FR en BE? Als ik kijk naar het ontladingspatroon, zou je denken dat die bui zijn paspoort vergeten is Tempo bljft gelijkmatig is wel terug geactiveerd het laatste uur
Is prachtig om te zien hier (zit in regio Ieper)
Is lang geleden dat ik nog eens het venster dicht heb gedaan voor een onweer en de stekker er uit gehaald heb.
Echt zeer veel ontladingen, blijft goed activeren!
het westen heeft nu al een zeer goed jaar denk ik
Boven Wallonië gebeurt ook het één en ander, zo te horen aan het getik...
Nog beter
de PIT boven west vlaanderen word steeds donkerder..... [slik]
Berichten samengevoegd door Marga Hoewel ik Zuid-west naar Zuid-west (onweer vanaf de Noordzee) voor mijn regio het meest ideaal is. Net zoals afgelopen nacht