Ik zie de kansen voor het westen nog wel goedkomen
misschien dat ik dan in de verte kan meegenieten
.ga ffe stoppen met volgen nu
Ja. Hij zegt: Tweede pinksterdag zeer zware onweersbuien
Op Tweede pinksterdag krijgen we te maken met zeer zware onweersbuien met zeer zware windstoten tot in kracht 11, hagel en wateroverlast. Dit vanaf halverwege de middag in het zuiden, eind van de middag in het midden en in de avond in het noorden van ons land.
Het is dus zaak om de weerberichten goed in het oog te houden en rekening te houden met zeer zware buien.
Advies voor de watersport: halverwege de middag de havens opzoeken!
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 22:25 uur, door Marga
Ik heb die anders wel gezien gisteren Allerlei formaten en vormen kwamen hier naar beneden.
Onweersdagen: 0
Denk dat je beter goed uit kan rusten om vervolgens er uitgerust bij te zitten mocht het 's avonds laat uitbarsten :p
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 22:25 uur, door Marga
Belgie onvermoeid laten? Nou ja, als de bui uitdooft misschien. Weet niet waar jij naar kijkt, maar hij trek gewoon naar het noordoosten hoor.
Dus wellicht Midden Belgie, maar zeker Oost Belgie krijgt hiermee te maken
Die rare vorm heb ik op foto's en op tv wel vaker gezien, hoewel ik mij soms wel eens afvraag of ze ipv. sneeuwballen, hagelballen heben gemaakt, net alsof ze een handje hagelstenen bijelkaar hebben genepen. Maar goed, de natuur blijft verwonderen.
Greetszzz,
Moneytree-Troll
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 22:35 uur, door Marga
Ik heb dit soort foto's regelmatig gezien vanuit de USA. En niet alleen uit silicon valley
Na de zomervakantie heb ik een aanbouw, ben ik van de partytent af....'k blijf dat ding vast bekabelen....en morgen haal ik dat ding weg voordat er een windvlaag OF buitenaards hagelstenen naar beneden komen.....
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Jij toch ook met je party tent
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 22:36 uur, door Marga
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/