Ik wil toch ook even meegeven Tatanka dat ik je inbreng, je voorspellingen en je reacties echt apprecieer, ze zijn top!
Daar vlakbij Parijs zijn de wolken inderdaad aan het ontploffen. | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:25 uur, door Marga
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ik wil toch ook even meegeven Tatanka dat ik je inbreng, je voorspellingen en je reacties echt apprecieer, ze zijn top!En niet te vergeten je mooie foto's!! .
Hier vannacht gelukkig niets....ik zit er ook niet op te wachten . Van mij hoeft die grote hagel en zwaar onweer niet ( ja die mensen zijn er echt! ). Jullie mogen van mij alles hebben.
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:22 uur, door Marga
Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0
Citaat van Doge, zondag 8 juni 2014, 11:19 uur Estofex komt met een level 2 voor het oosten en het knmi geeft geen code geel? Hopelijk heeft estofex het bij het goede eind knmi kijkt het nog even aan
Berichten samengevoegd door Marga
Ja klopt, heb jij die mammatus net ook gezien? Erg indrukwekkend, heb alleen geen foto's kunnen maken.
Ik denk dat de bui verder naar het oosten trekt. Blijft mooi constant doorgaan: http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&page_0=16
Gelukkig wel ja. Heb begrepen dat ze wel voorzorgmaatregelen hebben getroffen met bliksemafleiders ed. Hopelijk geen herhaling van Pukkelpop, en hoop van harte dat ze de weersvoorspellingen van harte nemen, Zeker met die level 2 van estofex.
We kunnen altijd blijven discussiëren over waarschuwingen, maar een paar weken terug kwam Estofex ook met een level 2 en is er nergens een druppel gevallen...
KMI heeft momenteel wel een code geel staan voor gans België, voor de ganse dag trouwens
Op naar een mooie zomerse dag en misschien met een leuke afsluiter?
Zo te zien zorgt de bewolking nog niet echt voor afkoeling.
Je kon al ruim van te voren zien dat ie naar rechts trok, verbaaste me er zelfs over dat ie Limburg heeft geschampt
@jensweerts als je dit leest. Eindelijk zijn er supercells
@reedtimmer,ik zou dan richting Münster gaan. Is voor jou best te doen vanuit Enschede...
Op naar een mooie zomerse dag en misschien met een leuke afsluiter?
Hopelijk he ! Zeer mooi weer hier , en geen wind ! Het warmt snel op zo En gisterenavond, wat een onweer weer !