Iemand?
Ik heb er al één http://www.webcam-sibbe.nl/view/viewer_index.shtml?id=1052
Berichten samengevoegd door Marga
Ontopic: die bui gaat wel los in Duitsland nu en hij houd het ook bijzonder lang vol moet ik zeggen.
Ik vind namelijk dat het onweer al weer vroeg aanwezig is.
Dit is in de verlenging van knmi waarschuwing ontstaan, omstandigheden waren er de hele nacht al alleen de trigger ontbrak.
Onweersbui trekt vroeg over Pinkpopterrein
De campinggangers op Pinkpop zijn zondagmorgen getrakteerd op een flinke onweersbui.
Meteo Limburg waarschuwde al dat met de tropische temperaturen van dit weekend er ook een grote kans is op onweersbuien. Rond tien uur zondagmorgen trok een flinke onweersbui vanuit het zuiden over het festivalterrein en de aangrenzende campings.
Op dat tijdstip is het festivalterrein zelf nog gesloten, en zijn de campinggasten nog vooral bezig met ontbijten of de slaap uit de ogen wrijven.
Veel festivalgangers schuilden voor de regen in de grote tenten op de campings, of kropen nog even in hun eigen tent. De regen heeft niet tot grote problemen geleid. In Heerlen, niet ver van Megaland, ontstond wel wateroverlast.
Bron: L1 | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:24 uur, door Marga
idd.. prachtige mammatus ! een van de mooiste die ik ooit heb gezien.maar eens uitzoeken hoe ik foto,s moet uploaden
Wat ik gisteren ergens las over vandaag was in de ochtend nog buien + eventueel onweer, in de namiddag droger en dan tegen de avond terug grotere kansen op onweer.
We zullen zien wat het vandaag zal worden
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:01 uur, door Sven
Wat ik gisteren ergens las over vandaag was in de ochtend nog buien + eventueel onweer, in de namiddag droger en dan tegen de avond terug grotere kansen op onweer.
We zullen zien wat het vandaag zal worden
De avond moet weer in de gaten gehouden worden en hopen op weer iets moois.
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:25 uur, door Marga
Zij het lokaal moet je maar even voor het lief nemen deze kans zit er gewoon in voor heel het forecast gebied....Deze kans is al weer een extra stap omhoog in de ladder..dan gisteren. | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:11 uur, door Tatanka
@jensweerts als je dit leest. Eindelijk zijn er supercells | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:10 uur, door reedtimmer