Was in slaap gevallen (na een ganse dag op terrasjes te hebben gezeten) om dan wakker te worden van enorm veel wind en vrij grote hagel!
Het KMI heeft vandaag een waarschuwing voor gans België voor de ganse dag.
"Around 21Z low levels in the hodographs show a significant improvement in low level curvature in the Belgium/Netherlands area and a tornado would not be ruled out."
Citaat van De Zeelander, zondag 8 juni 2014, 9:38 uur Nounou die estofex is niet mis, maar ik dacht dat het vandaag redelijk rustig zou blijven met een enkele (onweers)bui. Maandag gaat het tochgebeuren? Als ik de kaart zo zi zal het overdag wel meevallen vandaag. Zal eerder tegen einde van de dag in de nacht zijn, het schuift vaak nar voren he. Dus de maandagmorgen word zondag nacht
Het zal toch eerst moeten gaan opwarmen denk ik voordat er weer wat ontstaat. Op een enkel buitje na zal het wel goed komen in vlissingen, ff naar de pinkstermarkt....
Berichten samengevoegd door Marga
Maar morgenavond dus de grootste kans. Morgenavond en nacht inderdaad de grootste kans.
Het zal ook weer lekker opwarmen morgen richting 30 graden
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
het zag er dreigend uit met mooie bloemkolen.ben naar huis gereden om zonnescherm omhoog draien.maar het was een flop.
Omstreeks uur of half 2 vanacht veel weerlicht gezien,zelfs om de paar secoden,maar helaas was het ergens anders en bij ons bagger.
nu van die vieze zeikregen alweer en verder niets te beleven,maar de dag duurt nog lang genoeg en wie weet komt het er nog van.
Maandag krijgen we een lv 3 misschien?
misschien wel ja, maar gisteren was er een level 1 en kijk wat een schade :o
vandaag level 2 voor het oosten en een level 1 voor heel belgie. wat gaat dat geven | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:15 uur, door Marga
misschien wel ja, maar gisteren was er een level 1 en kijk wat een schade :o ....
Ik heb ook al gehad dat lv 2's en 3's resulteerde in bijna geen hevig onweer. Hoogstens een mooie shelf en hevige regen. Nowcasten inderdaad... | Gewijzigd: 8 juni 2014, 11:15 uur, door Marga
nog krachtiger :o
ik verwacht niks zoals gister en dan als ik iets krijg is het leuk meegenomen