Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0
'k zie er geen **** van hahadaar
liks daarvan de lichtpilaren van het Koning Boudewijnstadion
volledig rechts ook nog het justitiepaleis dit is duidelijk Brussel Waahhh je hebt gelijk hahaha....
Ik heb atomium oooit eens gezien ik haalde die er niet uit op het plaatje he.
Wel, voila hier is de wallcloud.
...tot morgen allemaal, ik ga plat....
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 23:57 uur, door Doge
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Waahhh je hebt gelijk hahaha....
Ik heb atomium oooit eens gezien ik haalde die er niet uit op het plaatje he.
Wel, voila hier is de wallcloud.
...tot morgen allemaal, ik ga plat....
zit in Brussel op school en woon er niet ver van
Vergeet niet dat dit voorspellingen zijn.
IVBM teleurstellingen.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
'k had wel wat last van de trommelvliezen na slayer maar ik heb mijn ogen ooit laten lazeren he dussuuhhhh !!!!
Slaap lekker allemaal....tot morgen
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 23:58 uur, door mrijkhals
Als je een comment plaatst staat er een balkje met icoontjes bovenaan. Er zou een icoontje met een huisje moeten staan rechts van het Youtube-icoontje. Als je daarop klikt kan je de afbeelding van je computer overzetten naar deze site
Zijn toch echt van maandag hoor
Heb het al aangepast ^^ zag het toen ik hem postte
Als je een comment plaatst staat er een balkje met icoontjes bovenaan. Er zou een icoontje met een huisje moeten staan rechts van het Youtube-icoontje. Als je daarop klikt kan je de afbeelding van je computer overzetten naar deze site
dat heb ik geprobeerd, alleen dan krijg ik ze wel te zien bij beeld, en dan mijn albums, maar niet hier rechtstreeks op de pagina als ik dan op ok klik gebeurd er niks en is mijn tekstvak nog leeg hihi
Aan de hand van een bericht is dat lastig... Een foto zou makkelijker zijn, of iemand die daar woont en het gezient heeft.
Ik ken er eigenlijk niet veel van maar vlak voor de bui hier over trok heb ik ook zoiets gezien in de richting van Brussel. Ik ben toen onmiddellijk buren gaan waarschuwen dat ze hun auto moesten binnenzetten. Gelukkig waren de hagelbollen hier maar 5-tal cm.