het zal heel lokaal zijn denk ik maar als ik de buien van vandaag heb gezien kan het wat beloven
Aan de hand van een bericht is dat lastig... Een foto zou makkelijker zijn, of iemand die daar woont en het gezient heeft.
*Even een offftopic vraag... hoe kan ik met mijn iphone fatsoenlijk op de chat kletsen?? *
Aan de hand van een bericht is dat lastig... Een foto zou makkelijker zijn, of iemand die daar woont en het gezient heeft.
geen foto kunnen nemen
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Of deze persoon ook zelf de foto heeft gemaakt is onduidelijk, geeft geen antwoord op de vraag van Marga.
Maar de poster beweert dat dit de wallcloud is boven brussel....dus gaan we er maar vanuit
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 23:42 uur, door mrijkhals
Of deze persoon ook zelf de foto heeft gemaakt is onduidelijk......maar de poster beweert dat dit de wallcloud is boven brussel.
zag deze echter van enige afstand
wel duidelijk Brussel want het Atomium is zichtbaar
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Of deze persoon ook zelf de foto heeft gemaakt is onduidelijk......maar de poster beweert dat dit de wallcloud is boven brussel.zag deze echter van enige afstand
wel duidelijk Brussel want het Atomium is zichtbaar really.... het atomium. Mag jij me eens vertellen waar die staat op dat plaatje
'k zie er geen **** van haha
'k zie er geen **** van haha
daar
liks daarvan de lichtpilaren van het Koning Boudewijnstadion
volledig rechts ook nog het justitiepaleis dit is duidelijk Brussel | Gewijzigd: 7 juni 2014, 23:49 uur, door love severe weather