Volgensmij gaat het in het vooral vanavond in het noorden en zuidwesten van nederland vanavond flink tekeer.
Er onstaan i.i.g. hele mooie buien, Van mij mogen ze de waarschuwings niveau wel verhogen op sommige plekken!
Artikel op HLN | Gewijzigd: 7 juni 2014, 21:06 uur, door Marga
ik weet het.. bij de schelde houdt het meestal op, de enige buien die kunnen overleven hier zijn toch die jongens vanaf zee
Ik sluit me bij jullie aan. Elke keer hetzelfde graf liedje. Sorry lieve Marga maar ik ben er eventjes boos om
Edit Marga: Het is je vergeven Maar nu met zijn allen graag weer on-topic Dan blijf ik lief | Gewijzigd: 7 juni 2014, 21:07 uur, door Marga
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Die bui aan de Vlaamse is echt tekeer gaan zeg. Geweldig natuurlijk, maar die schade gun je uiteraard niemand.
Artikel op HLN
ja DAT !!!! zijn gen pinogpongballen meer he.... dat zijn gewoon TENNIS ballen.... ik ben blij dat ie boven de schelde is ingekakt.
Voor degene die nog wat verwachten.....bekijk even of je je auto niet in de garage moet zetten.
Ik denk niet dat ze het land gaan bereiken. En dat wanneer deze buienlijn ten noorden van nederland ligt er nieuwe buien ontstaan.
Heeft al behoorlijk gerommeld in Denderleeuw, dan leek het voorbij te zijn en nu is het plots terug nogal donker. Geen donder voorlopig.
(En het is raar om te zien, links is het echt donker, rechts kan ik de zon zien schijnen...)
Ben benieuwd of er hier nog iets van komt, of dat het net langszij zal gaan...
Edit Marga: Welkom namens de gehele crew | Gewijzigd: 7 juni 2014, 21:19 uur, door Marga