De waarschuwing geldt vanaf 16.00 gedurende 6 uur, denk dat de lijn in Belgie niet veel zal zijn.
Nowcasten wat daar gaat gebeuren al vraag je het mij.....
Oke knmi waarschuwing is dus nu een uurtje eerder waar het eerst vanaf 17:00 was.
Wordt inderdaad gewoon nowcasten en ik hoop echt dat we is wat gaan krijgen.
Ik zie trouwens dat de waarschuwing voor heel het land is. | Gewijzigd: 7 juni 2014, 13:53 uur, door bliksemdenhaag
Temp is wel aardig, maar niet echt om over naar huis te schrijven vind ik.
Ik hoop een keer niks, want we hebben verjaardag van onze dochter en zo een barbeque......
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik wil niet negatief doen, want ik ben net zo'n onweer liefhebber als jullie,
Maar vanavond is de kans op onweer echt NIHIEL!
95% Van nederland blijft gewoon droog,
De andere 5% krijgt misschien paar spetters en wat gerommel...
Zoals KNMI en tig andere websites aangeven, kans op enkele onweersbui.
En ondanks buienradar 24uur vooruit niet te vertrouwen is...
Je zult zien dat hun helemaal niks verwachten vanacht op wat lichte regen na.
Sommige van jullie verwachten vannacht een horror nacht, of fikse onweer omdat het lucht erg onstabiel is,
Maar vanavond en vanacht zal het voor 99% van de mensen hier, gewoon droog verlopen...
Sorry guys, ik hou ook van onweer, en ik praat maar al te graag mee,
Maar jullie maken jezelf gek.
Ik lees '' We gaan stormcrashen'' & '' ik blijf hele nacht wakker''
maar enkel in zuidwest holland, zuidwest belgie, maak je kans op een enkele korte onweersbuitje
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Mocht er zich nog wat ontwikkelen dan zijn dit altijd leuke cams om in de gaten te houden | Gewijzigd: 7 juni 2014, 14:29 uur, door PaytDelft
Het wordt zeer warm met maxima van 24 graden op de Wadden, 25-28 graden in de kustprovincies en 28 tot 31 graden in het binnenland. Hiermee wordt vandaag de eerste lokale tropische dag van het jaar! Aan zee steekt in de loop van de middag een verkoelende zeewind op.
Vanavond en vannacht neemt de kans op een plaatselijke stevige onweersbui met hagel en zware windstoten verder toe. Veel plaatsen houden het droog met zonnige perioden, maar het is verstandig om voor je de bbq aansteekt of je plekje op het terras inneemt de radar te checken.
Bron: Weeronline.nl
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 14:29 uur, door Myrthe van de Veen
Daarnet rond regio Gent was het echt zwaar bewolkt.
Volgens het KMI ook morgenavond terug kans op onweer in het westen, is goed want dan zit ik nog in de westhoek
maar enkel in zuidwest holland, zuidwest belgie, maak je kans op een enkele korte onweersbuitje
Daarom is heel nederland code geel omdat het alleen in zuidwest nl en be is....
Lees eens wat er staat op KNMI en andere website's?
Er is kans op een locale onweersbui,
Die kan locaal over heel nederland onstaan, maar hoe groot is de kans dat hij precies boven jou hoofd groeit,?
Vanavond zitten weer tig mensen zwaar teleurgesteld achter hun raam de wachten op het onweer dat niet komen gaat.
EN tuurlijk kan ik er gigantisch naast zitten, maar knmi geeft aan dat de kans op onweer ''klein'' is, ondanks hun waarschuwingen.,
Er is kans op een locale onweersbui,
Die kan locaal over heel nederland onstaan, maar hoe groot is de kans dat hij precies boven jou hoofd groeit,?
Vanavond zitten weer tig mensen zwaar teleurgesteld achter hun raam de wachten op het onweer dat niet komen gaat.
EN tuurlijk kan ik er gigantisch naast zitten, maar knmi geeft aan dat de kans op onweer ''klein'' is, ondanks hun waarschuwingen., Het is trouwens lokaal
De waarschuwing staat er vooral omdat als het tot een onweer komt, het zwaar kan gaan uitpakken door de hoge onstabiliteit.
In ZW-NL en W-Be zijn mijn inziens de kansen niet slecht te noemen