ik verwacht niks maar als er iets komt zou dat leuk zijn Het zou toch zomaar kunnnen hoor
Maar gelukkig zien de komende dagen er ook nog goed uit, ik vertrek straks eens naar het westen
ik verwacht niks maar als er iets komt zou dat leuk zijn Het zou toch zomaar kunnnen hoor
Maar gelukkig zien de komende dagen er ook nog goed uit, ik vertrek straks eens naar het westen
maar liefst na 22 uur dan onweer
hebben BBQ gepland en de Rode Duivels spelen vandaag
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Een afnemende oostelijke stroming.
Ik denk dat alle strandmensen die nu nog in file staan van een koude kermis gaan thuis komen.
Zeker als ik de buienradar bekijk. Zal me niks verbazen als rond 13.00 al de eerste druppels gaan vallen.
Citaat van Davidwerf, zaterdag 7 juni 2014, 10:40 uur Veel bewolking en de zon is weg.
Een afnemende oostelijke stroming.
Ik denk dat alle strandmensen die nu nog in file staan van een koude kermis gaan thuis komen.
Zeker als ik de buienradar bekijk. Zal me niks verbazen als rond 13.00 al de eerste druppels gaan vallen.
indderdaad, temeratuur kelderd meteen
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 7 juni 2014, 10:44 uur, door Debbieke
Misschien ook beter want dan zitten de pinksterfesitiviteiten er op en je ziet ook vaak dat een "uitgesteld onweer"veel interessanter is dan 3, 4 dagen achter elkaar, dat heeft dan toch de neiging veel kleiner te zijn.
De temperatuur loopt wel goed op in de vaste warme gebieden van de Lage Landen, anderhalve graad erbij op een halfuurtje! | Gewijzigd: 7 juni 2014, 10:53 uur, door Sven
Inderdaad... Ik denk dat er eigenlijk weer niet veel van zal komen. In de westhoek dan he want op veel plaatsen is er wel veel zon. | Gewijzigd: 7 juni 2014, 10:54 uur, door ruben
Het KMI heeft nu trouwens een waarschuwing voor west en oost-vlaanderen:
Van 07/06 17u tot 08/06 02u : Vooral in de late namiddag en avond is er kans op lokaal vrij hevig onweer over het westen van het land met kans op lokale wateroverlast, hagel en windstoten.
Om 15u ben ik in de westhoek, ik zal iedereen op de hoogte houden van de situatie daar
Het KMI heeft nu trouwens een waarschuwing voor west en oost-vlaanderen:
Van 07/06 17u tot 08/06 02u : Vooral in de late namiddag en avond is er kans op lokaal vrij hevig onweer over het westen van het land met kans op lokale wateroverlast, hagel en windstoten.
Om 15u ben ik in de westhoek, ik zal iedereen op de hoogte houden van de situatie daar
Zal ik ook doen En hier begint het wat op te klaren al ! Hopelijk zal het nog eens goed onweren, want het is al een eindje geleden hier.
In een eerder bericht zei ik al dat het op plaatsen waar het zonnig is de temperatuur steeg met 1,5° in een halfuur.
Zo kan het natuurlijk snel gaan.
En eindje geleden valt wel mee toch? In mei heeft het daar toch ook geonweerd? Hier in Antwerpen moet al ik hard nadenken over een onweer dat over me heen trok
In een eerder bericht zei ik al dat het op plaatsen waar het zonnig is de temperatuur steeg met 1,5° in een halfuur.
Zo kan het natuurlijk snel gaan.
En eindje geleden valt wel mee toch? In mei heeft het daar toch ook geonweerd? Hier in Antwerpen moet al ik hard nadenken over een onweer dat over me heen trok
Echt? Ja in mei 3 dagen na elkaar maar dat waren ook de enige dagen dit jaar :p Wat me wel opvalt nu is de harde wind...
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 11:13 uur, door ruben
Ik zie het wel goedkomen vandaag, is een buikgevoel, maar wat mijn buikgevoel ook zegt, is dat maandag de dag is voor op nationale schaal (zwaar) onweer te hebben.