Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Haha dat lijkt mij echt super! Wat een gevaarte!
Genoeg mooie Supercells in europa ! laatste weken zijn er zat geweest in het oosten van europa, nu hopen dat wij weer wat mooie Supercellen krijgen ( zoals bijvoorbeeld de cell die door zuid-limburg trok vorig jaar in juni ) mooiste structuren die ik ooit heb gezien..
Genoeg mooie Supercells in europa ! laatste weken zijn er zat geweest in het oosten van europa, nu hopen dat wij weer wat mooie Supercellen krijgen ( zoals bijvoorbeeld de cell die door zuid-limburg trok vorig jaar in juni ) mooiste structuren die ik ooit heb gezien..
Zeker dat er mooie supercells in Europa voorkomen, ook in Nederland zijn er mooie geweest. Maar zo'n bui als op de foto's is toch wel een van de mooiste die ik heb gezien en deze zie je vaker in Amerika als in Europa.
Edit: Reactie van mij hierboven kan weg, ging niet helemaal goed. | Gewijzigd: 5 juni 2014, 18:25 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Als ik zoiets in het echt zal zien zal ik niet eens foto's maken omdat ik zo enthousiast word dat ik me handen niet stil kan houden xD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -