Overigens hier in Den Bosch schijnt alweer een tijdje de zon en de buien gaan met een boog om ons heen.
Idd qua temperatuur kunnen we nt klagen, alleen qua regel wel Wij zitten al op 115 l per m en zal er nog vallen, ieper ruim 160 deze maand, roeselare 200 l, wingene 180, gent 120,... Ook in hoogstraten ruim 175l Er zullen gebieden zijn waar her normaal zal zijn, maar vele zitten er ruim boven het gemiddelde.
Dan kan het op dat moment wel 25 graden zijn;)
Maar ach, dat weet je in Nederland, vanmorgen ook weer een bak regen en nu warmt het lekker op.
Vooruitzichten zien er wel ok uit toch? Als het zondag maar droog blijft hehe.
Kan iemand zeggen hoe het weer zondag wordt? Loopt heel erg uiteen merk ik op diverse sites, valt er de hele dagen regen of af en toe?
Na het mogelijke onweersgeweld van zaterdag lijkt zondag weer overwegend droog te gaan verlopen. Maxima rond 22 graden.
Na het mogelijke onweersgeweld van zaterdag lijkt zondag weer overwegend droog te gaan verlopen. Maxima rond 22 graden.
Gfs denkt daar anders over morgen komen hirlam en harmonie daar nog bij voor zondag afwachten dus.
Tevens trekt er nog mogelijk een 2e Kf achter het zaterdag gebeuren aan op zondag.
Maar eens kijken hoe zaterdag gaat uitpakken en hoe snel het doortrekt anders op beide dagen kans op onweersbuien.
| Gewijzigd: 31 juli 2014, 11:25 uur, door Tatanka
Ja komt wel goed denk ik maar gewoon eens drie-vier weken lekker weer en buiten zitten zonder om d eaverklap naar de computer te moeten om onweerskansen te bekijken, dus gewoon vakantierust, geen greppeltjes open hoeve te graven tegen wareteroverlast, dat zou toch wel eens lekker zijn.
Er is geen wind van zee waardoor het makkelijk in het westen warmer kan worden. | Gewijzigd: 2 augustus 2014, 11:17 uur, door markHt
Er is geen wind van zee waardoor het makkelijk in het westen warmer kan worden.
Hier in friesland niks komen we niks te kort behalve wat onweer en regen. Overal veel te droog in de omgeving. klinkt hier 's avonds buiten net zoals in Zuid-Europa, allemaal krekels
Ik hoop enkel niet dat we een storm over ons heen krijgen wat sommige leden lijken te voorspellen. De grond in België is al compleet verzadigd (gisterenavond is alweer een scoutskamp ontruimd moeten worden) en alle bomen staan nog vol in blad. Lijkt me geen goede combinatie.
Prachtig artikel ! En zeer interessant !
Ik hoop het niet, volgende week hebben wij eindelijk ook vakantie............
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Dat als ik fiets de stoeptegels weg stoffen.
Alle buien zijn om ons heen gegaan .
Wij mogen hier over 3 dagen echt wel een drupje hebben.
Want dan is het koren/ graan droog van de landerijen af.
gr Loezz