Kan je ook je locatie ingeven. Is wel maar betrouwbaar tot een 3-tal dagen.
Zeker in Noord-Italia waar de bergen soms voor snelle veranderingen kunnen zorgen.
Je vergeet hem nog een fijne vakantie te wensen
Tis de Randstad.
Het is daar over het algemeen wat drukker kwa alles.
Misschien daarom?
EDIT: Zeer zware donders boven mij. At last! | Gewijzigd: 28 juli 2014, 09:47 uur, door GateKeeper
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Tis de Randstad.
Het is daar over het algemeen wat drukker kwa alles. Ohja, da's waar ook, ik ben altijd blij als ik weer naar Brabant, naar huis mag rijden. Hier ook wel wat overlast schijnbaar.
de neerslagkaart met de xtremen voor vandaag op weerplaza klopt wat mijn hoek betreft (nog?) niet,
Die 23, 9 daar waren we vanmorgen vroeg al overheen. Het schijnt hier nog mee te vallen, als ik de meldingen op internet zie dan krijg ik het idee dat Tilburg/Kaatsheuvel 1 grote binnenzee geworden is.
Ik vind dat we nu wel weer 4 weken zonnig 25+ weer verdiend hebben.
de neerslagkaart met de xtremen voor vandaag op weerplaza klopt wat mijn hoek betreft (nog?) niet,
Die 23, 9 daar waren we vanmorgen vroeg al overheen. Het schijnt hier nog mee te vallen, als ik de meldingen op internet zie dan krijg ik het idee dat Tilburg/Kaatsheuvel 1 grote binnenzee geworden is.
Ik vind dat we nu wel weer 4 weken zonnig 25+ weer verdiend hebben.
Haha, als dit zou kunnen zou ik ervoor tekenen. Maar we hebben net bijna 2 weken 25+ achter de rug. Komende week ook nog veelal temperaturen 23-27 graden, alleen vandaag is het vooral in ons gedeelte slecht weer, het oosten en noorden hebben nu gewoon temperaturen van boven de 25. Als het zo doorgaat hebben we weinig te klagen over de zomer, vindt ik.
| Gewijzigd: 28 juli 2014, 13:31 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Hieronder de kaarten van morgen t/m zondag, lager dan 23 graden gaat hij niet, als je het mij vraagt dus een prima weekje qua temperatuur. Na de zondag lijkt het gewoon zo door te gaan.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Er komt nog wel wat aan als je buienradar mag geloven!
3 druppen blijven voor hier over;)
De kaarten zien er leuk uit maar da's maar 1 moelijkheid, ik kijk ook naar de pluimen en dan zie ik nog heel veel leden die zicht nmiet naar mijn wens gedragen... Ook qua neerslag
Overigens hier in Den Bosch schijnt alweer een tijdje de zon en de buien gaan met een boog om ons heen.