De vlaamse ardennen zijn stilletjesaan aan het verzuipen.
het uiterste westen van westvlaanderen krijgt behoorlijk wat water, het front schuift gewoon niet op. | Gewijzigd: 11 juli 2014, 07:28 uur, door orioner
Ja maar in dat andere draadje hebben z ehet al weer over onweer, en da's meestal met nattigheid. Slecht voor het gras, ik kan niet maaien zonder stukken kapot te rijden.
Ja maar in dat andere draadje hebben z ehet al weer over onweer, en da's meestal met nattigheid. Slecht voor het gras, ik kan niet maaien zonder stukken kapot te rijden.Ik ben het een keer met je eens deze dagen gaan gepaard met elke dag kans op zwaar onweer dingen die niet berekent zijn omdat het veelal single cell onweer is (zelfde orde als gisteren)...donderdag mogelijk zware complexen uit frankrijk. Uitteraad komen met deze settings wel weer de lokale jongens om de hoek de stilhangers met veel neerslag...modellen pikken dit zeer moeijlijk op dus die vind je niet of nauwlijks terug in de pluim
| Gewijzigd: 11 juli 2014, 10:13 uur, door Tatanka
Maar zal eerder van korte duur zijn, tegen het weekend opnieuw een WC, amper 20 graden en de nodige nattigheid.
Ga weer eens in verlof, ieder jaar zelfde liedje. Zo deprimerend!!
Ga weer eens in verlof, ieder jaar zelfde liedje. Zo deprimerend!! Misschien eens geen verlof nemen...
Ga weer eens in verlof, ieder jaar zelfde liedje. Zo deprimerend!! Misschien eens geen verlof nemen...
het is collectief verlof, m.a.w. iedereen is thuis dan op mijn werk.
De pluimen kloppen echt niet. Kijk maar eens naar de pluim van een paar dagen geleden en vergelijk dit met de pluim van nu. Eerst 25C en nu 20C, wie moet je geloven? Gelukkig is het nu prima weer ca 24C en af en toe zon. Dat is beter dan 20 of 30C want 30 is ook niet prettig.
De pluimen kloppen echt niet. Kijk maar eens naar de pluim van een paar dagen geleden en vergelijk dit met de pluim van nu. Eerst 25C en nu 20C, wie moet je geloven? Gelukkig is het nu prima weer ca 24C en af en toe zon. Dat is beter dan 20 of 30C want 30 is ook niet prettig.
en als je de pluim van het ECMWF moet geloven gaan we vanaf volgend weekend de winterkledij weer uit de kast mogen halen, BBC opbergen, en onze verwarming mogen aanleggen.
Soms begrijp ik hen niet. als ze het niet weten, waarom zetten ze zulke dingen dan op.
| Gewijzigd: 12 juli 2014, 19:17 uur, door orioner
Ik wil je vanaf volgend weekend zien met die winterkledij en de verwarming op
Gemiddelde van de pluim ligt nog steeds rond de 23 graden. Ook de verschillende weerinstanties spreken van een wisselvalliger weer met temperaturen rond normaal. We leven nu eenmaal in de Lage Landen, je kan niet verwachten dat het hier 3 zomermaanden 30 graden is
Gemiddelde van de pluim ligt nog steeds rond de 23 graden. Ook de verschillende weerinstanties spreken van een wisselvalliger weer met temperaturen rond normaal. We leven nu eenmaal in de Lage Landen, je kan niet verwachten dat het hier 3 zomermaanden 30 graden is
Idd, net zoals mensen altijd verwachten dat we hier een winter zoals op Antarctica krijgen (hebben) We wonen in Nederland, en het klimaat heeft ook zo zijn charmes! En wat betreft die pluim, een week vooruit kom op man de pluim van niets zeggend is dat!
Niemand verwacht weken achter elkaar van 30C, maar wel een redelijk betrouwbaar weerbericht. De pluimen zijn in feite ongeschikt zo blijkt het iedere keer weer. De eerste paar dagen kloppen wel de rest niet. Heel vaak zie je ook "opschuif-weer", wat op de pluimen staat schuif dan gewoon één of twee dagen op. Als je dat weet kun je er rekening mee houden maar als je dat niet weet heb je aan de pluimen ook niets. Ik zou wel eens statistieken willen zie hoe betrouwbaar die pluimen dag op dag zijn en dan gemeten over een lange periode. Er zal vast wel iemand zijn die dit eens heeft uitgezocht. Over het zomerweer van nu dan, prima zo. Af en toe een buitje mag wel maar de zon tussendoor is ook lekker. De temperatuur is vandaag wat mij betreft in orde!