Moeten ze niet doen vind ik, zo krijg je steeds maar een paar mooie dagen gevolgd door een week of langer fris vochtig weer. Zowiezo na de afgelopenweken een week of 3-4 warm droog weer is beter voor het gras en de planten dan alweer regen
Idd weg met die regen en onweer heb nu al meer onweer gehad dan heel vorig jaar. Zomeren moet het!!! Bier staat heerlijk koud en de bbq roept me al de hele tijd "steek me aan" dus dan doen we dat maar weer
Ik ga ook bbq'en vanavond maar die mogelijkheid is nog de hele zomer.Voor mij als westerling is onweer zeldzaam hier dus laat het maar lekker losgaan,dan maar de bbq overslaan | Gewijzigd: 11 juni 2014, 18:54 uur, door Marga
We zijn gewoon toe aan weken mooi weer zonder nattgheid.
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 12:08 uur, door jcroon
Daar haalden ze gisteren die 30 en morgen zullen ze die ook wel halen.
Dat het dan in de rest van het land wat 'frisser' is, is meer dan normaal.
En de voorspelling op LT is wat minder ja, maar het KMI verwacht temperaturen rond 20°, maar nog met veel onzekerheid.
Voor wanneer bedoel je die 30+-ers? Morgen is 30-32 graden best mogelijk in die omgeving. Na dinsdag ligt de temperatuur 's middags tussen de 20-24 graden, persoonlijk vindt ik dat geen slechte temperaturen, je leeft immers niet in Spanje of landen die dagelijks de 30 graden behalen. Voor Nederland is dat ook niet realistisch.
Citaat van Lako, zondag 8 juni 2014, 16:53 uur Voor zeurende mensen is er het KLAAGTOPIC.
Haha, geniale reactie! Het is misschien hard maar je hebt wel een beetje gelijk.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Onweer rukwinden en regen
Van 08/06 16u tot 09/06 08u : In het begin van de avond blijft de kans op lokaal onweer nog beperkt. Later vanavond en vannacht vergroot echter de kans op onweer opnieuw. Deze onweders kunnen lokaal hevig zijn met gevaar voor veel neerslag op korte tijd, hagel en windstoten.
Voor zeurende mensen is er het KLAAGTOPIC.
Zeuren - op een vervelende toon steeds min of meer dezelfde vraag of klacht herhalen
Deed ik dat? Nee. Zeuren is wat anders dan klagen. Zeuren is herhaaldelijk. En in feite; wat jij vindt moet je zelf weten maar jouw reactie heeft al werkelijk helemaal niets meer met dit topic te maken en lokt alsnog 2e offtopic reactie uit. Jouw reactie is in feite écht een 'klacht' en hoort dan ook in dat topic thuis. Ik buig mij over het weer en de verwachtingen en hoe ze uitgekomen zijn. Daarnaast ventileer ik mijn mening daarover. Dat is geen klagen. Dat is geen zeuren. Volgens mij is 16 graden toch echt onder het gemiddelde en mag dan ook als 'fris' (of tè) fris bestempeld worden.
Laat het beoordelingswerk m.b.t. de inhoud van posts en hun relevantie tot het topic a.u.b. lekker over aan de mods. Volgens mij zijn ZIJ daarvoor en niet JIJ. Wijsneus. Ja ik kan me hier soms nogal druk om maken want er zijn blijkbaar altijd mensen die weer 'briljant' willen doen. Ik post gewoon on-topic en dan komt er zo'n afgezaagde reactie voorbij. Bah.
Ik reageer ontzettend weinig op dit forum. En nu weet je dus waarom. Er is altijd wel iemand die het nodig vind een botte afgezaagde reactie te plaatsen. Ben voorlopig weer afgekickt van dit forum (zoals velen, velen velen mij voor zijn gegaan) Ik hou het wel gewoon weer bij 'kijken'. Ik post een keer wat en BAM komt er weer een met de bijl. Notabene door iemand die nog geen maand lid is.
Citaat van MarkB Voor wanneer bedoel je die 30+-ers? Morgen is 30-32 graden best mogelijk in die omgeving. Na dinsdag ligt de temperatuur 's middags tussen de 20-24 graden, persoonlijk vindt ik dat geen slechte temperaturen, je leeft immers niet in Spanje of landen die dagelijks de 30 graden behalen. Voor Nederland is dat ook niet realistisch.
Ik bedoelde eigenlijk de verwachtingen van zaterdag t/m dinsdag. Ik vind 20-24 ook lekkerder hoor dan 30 . Ik verwonderde mij er gewoon over dat het verschil zo groot is in slechts enkele dagen. Al moet ik zeggen dat de stijging van donderdag 11 naar vrijdag 23 ook fors vond .
| Gewijzigd: 8 juni 2014, 21:24 uur, door Dominique de Graaff
Hier geef ik je groot gelijk in, een paar dagen terug gaf bijv. GFS iets van 3/4 dagen het gehele land 30+ graden en naarmate we steeds dichterbij kwamen werd het steeds minder en dat komt heel vaak voor bij dit model. Maar het was ook wel een moeilijke situatie, 1 klein dingetje kan een paar graden verschil geven deze dagen. | Gewijzigd: 8 juni 2014, 21:38 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Moet je nu eens kijken wat een rampenpluim:
als ik hierover niet mag klagen, dan weet ik het ook niet meer.
Diplje op zaterdag? op zaterdag begint gewoon de ellende.maandag dinsdag woensdag, donderdag, alles onder de 20.
| Gewijzigd: 10 juni 2014, 12:42 uur, door jcroon
ja, toch wel fris in vergelijking met vorige week, had toch gehoopt op tempraturen boven de 20 graden maar ook weer niet extreem warm
| Gewijzigd: 14 juni 2014, 20:36 uur, door Marga
Die laatste twee dagen ljken wel wat maar dat zijn de pluimdagen die altijd lijken door te schuiven
Maar het lijkt ook redeljk op te drogen.
Een paar dagen terug was de pluim van deze week net zo koud als de actuele pluim voor volgende week..
dus dat schuift ook op