Dat is nu ook vaak het belachelijke aan die globale kaartjes waar er overal cijfers staan. De warmste temperaturen zien we bijvoorbeeld in West-België terwijl het daar nooit de warmste plek is van het land
Natuurlijk, ik had het trouwens over de regio Midden-NL, vergeten erbij te zetten. De warmste temperatuur wordt alleen door GFS altijd in het westen van België berekend, dit zie je ook altijd net ten oosten van Parijs. Dit is gewoon een bereken fout van GFS (lijkt mij).
Trouwens nog gewoon 30 graden mogelijk op de zaterdag en dus geen 25 (ook in Venlo)
| Gewijzigd: 3 juni 2014, 18:26 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Persoonlijk vind ik weer.nl een van de meest betrouwbare. Die geven 34 graden voor Noord-Limburg op dinsdag.
Alhoewel er wel weer een groot verschil zit tussen Venlo en Venray op hun site, zowel qua temperatuur als zonneschijn/onweers- en regenbuien.
knmi.nl kijk ik nooit naar met hun 5-daagse voorspelling. Daar is de Bilt heilig, en dat verschilt nogal van Noord-LImburg. | Gewijzigd: 4 juni 2014, 17:14 uur, door koopie35
Regio Bocholt zou je toch verwachten dat het nog net wat warmer wordt. Daar nogsteeds max 22-25 Graden in het weekend volgens Donnerwetter/wetter.com
ietwat offtopic: Hoop enorm op de hitte en daarbij dan lekkere onstabiliteit waarmee er een stevig/groots onweer ontstaat
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Regio Bocholt zou je toch verwachten dat het nog net wat warmer wordt. Daar nogsteeds max 22-25 Graden in het weekend volgens Donnerwetter/wetter.com
ietwat offtopic: Hoop enorm op de hitte en daarbij dan lekkere onstabiliteit waarmee er een stevig/groots onweer ontstaat Heb je het hier over Bocholt in belgisch limburg?
KMI zegt daar dit over:
zaterdag: 30
zondag: 26
maandag: 28
dinsdag: 32
woensdag: 29
Het is en blijft nog even afwachten, temperatuur kan zelfs een dag op voorhand soms niet voorspeld worden (bewolking die te laat verdwijnt ofzo...)
Afwachten wat GFS seves gaat brengen, denk dat GFS nog wel warmer gaat worden naarmate vrijdag, even afwachten.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1