Natuurlijk is het balen dat je niks hebt gekregen, dat heb ik nu eenmaal ook niet. Maar bekijk het positief, de voorpret was leuk, en er zullen nog genoeg kansen komen. Ik denk dat voor velen in het noorden de bui nogal tegen heeft gevallen. Een enkeling heeft plaatselijk geluk gehad en zal niet klagen.
Anders is er nog altijd een optie om zelf op pad te gaan!Ja ik wil ook niet teveel klagen maar zeg eerlijk,voorpret is het hetzelfde als voor de man xxx zonder nou ja vul de rest zelf maar in. En weet je het geeft niet dat we een paar niks krijgen, maar in de afgelopen 4 keer dat er wordt gewaarschuwd je alles letterlijk onder, boven, links en rechts voorbij ziet trekken en ow ja ook nog deactiveerd voor je woonplaats en er overheen weer toeneemt doet me echt kwaad maken
| Gewijzigd: 26 mei 2014, 22:04 uur, door Debbieke
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
En er zit er nog 1 achter aan in Duitsland. Moet een succes worden
KMI heeft dat inderdaad voorspeld, de media neemt dat over (voor de zoveelste keer) --> gevolg gaat zijn dat de mensen dit niet meer gaan geloven omdat ze er zo vaak naast zitten (vooral vorige week (in grote delen van het land))
KMI heeft dat inderdaad voorspeld, de media neemt dat over (voor de zoveelste keer) --> gevolg gaat zijn dat de mensen dit niet meer gaan geloven omdat ze er zo vaak naast zitten (vooral vorige week (in grote delen van het land))
Inderdaad. Vorige week waren die voorspellingen van het KMI wel erg verkeerd. Ze hadden vooral onweer in het oosten en centrum voorspeld maar daar hebben ze geen onweer gehad. De enige plaats waar ze dan geen onweer hadden voorspeld was het westen en hier kregen we dan wel onweer?
valt ook op dat als het KMI snel een waarschuwing afgeeft het vaak goed meevalt qua onweer | Gewijzigd: 26 mei 2014, 22:29 uur, door love severe weather
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten