Marga PS: Ik heb jouw kaart met regenval verplaatst naar onweer-algemeen. Het is een verwachting voor woensdag
Indd, het trekt allemaal noordelijk. En zeker belgie zal niks meer krijgen denk ik...
Die kunnen weleens een cluster gaan vormen, hier in de verte een knalletje. Bijna tot niks behalve veel regen. Hoop dat het even goed losgaat nog al is het maar voor 5 minuten.
Trekt het NW waarts?
Is het een idee voor de beheerder om een apart topic voor de foto's en filmpjes te maken? Heb er ook nog wel een paar en wil de mooie beelden daarvan nog wel delen. | Gewijzigd: 26 mei 2014, 19:31 uur, door Patrickbrg
Vind dat er goede postings tussen zitten hier, de f5 knop heeft het met deze tijden zwaar. Hehe
Hopen dat iedereen, óók de belgen deze zomer zijn portie donders krijgt.
Boven Belgie toch nog redelijk onstabiele structuren waargenomen maar wou niet echt omhoog schieten helaas...
Trekt het NW waarts?
Je hebt gelijk dat word hem niet. Al groeit hij nog wel behoorlijk. En er ontstaan nog wel steeds buien. Ik hou in ieder geval hoop
Is het een idee voor de beheerder om een apart topic voor de foto's en filmpjes te maken? Heb er ook nog wel een paar en wil de mooie beelden daarvan nog wel delen. Je kan ook je eigen topic maken bij eigen weer fotos en filmpjes. Dan heb je alleen je eigen topic en ook geen andere fotos erbij
Bui van vandaag gaf 12,5mm regen en verschillende donders maar weerlicht heb ik nauwelijks waargenomen.Evengoed kunnen genieten van alweer een onweersdag,dat er nog vele mogen volgen
Citaat van Thomas20, maandag 26 mei 2014, 19:36 uur activiteit in twente neemt weer toe zo te horen, heb nu al weer een paar ontladingen gezien.
Hangt nu boven weerselo of tubbergen zo te zien.
Berichten samengevoegd door Marga