Homepage deze website?
Dat zijn waarschuwingen van eerder vandaag soms zijn de mods ook moe en hebben zij ook nog een prive leven. Het zijn gewoon de waarschuwingen van Knmi. Die zijn inmiddels weg.
Ja maar van die waarschuwingen van het knmi klopte vandaag dus geen bal haha dat bedoel ik er kwamen degelijk wel buien maar waarschuwingswaardig? Hell no
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Een gewaarschuwd man is er altijd 2 waard
Maar we gaan nu geen discussie opstarten over al dan niet waarschuwen, bijvoorbeeld het KMI zat er de afgelopen dagen ook vaak naast, maar dat is nu eenmaal de onbekende factor aan onweer
Ik ga het straks toch voor bekeken houden, moet spijtig genoeg werken morgen
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 14:13 uur, door Marga
activiteit verdwijnt en aan het tempo dat die bui gaat is die hier over een uur of 2
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 14:13 uur, door Marga
De bui zit zelfs al enkele km's van Namen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik ga eens mijn bed opzoeken, maar laat alle vensters openstaan, misschien hoor ik dan iets deze nacht
Vanochtend is het overwegend bewolkt en trekt een gebied met af en toe buiige regen van zuid naar noord over het land. In het noorden en oosten van het land zijn er eerst nog perioden met zon. Daar ontstaan in de middag dan actievere buien, waarbij ook onweer mogelijk is.
In de ochtend van het zuiden uit toenemende kans op regen en mogelijk een bui. Gedurende de dag naar het noorden trekkend en daar nog het sterkste convectieve signaal. In het noordoosten schering ong. 20 en 1000-2000 MuCape hetgeen duidt op multicell?s.Onweerskansen boven het noordoosten hoog. Zowel Harmonie als Index geven dit ook duidelijk weer. Zuid van de hoogtetrog\occlusie afnemende neerslagkansen als je naar de progtemps kijkt, maar een enkele bui is niet uitgesloten.
Geldig: zaterdag 24 mei 2014 vanaf ca 12 uur gedurende ca 6 uur
Wat zij de kansen voor onweer begin volgende week?
De wind wakkerd aan en de hoge bewolking neemt toe, bijna 17 graden
Berichten samengevoegd door Debbieke
*Edit Debbieke: Lako je bent al vriendelijk vezocht geweest om zelf je berichten te wijzigen in plaats van telkens een nieuw bericht te posten. Dit werkt erg storend en geeft de crew veel werk. Volg de aanwijzingen van de crew op of je berichten worden in het vervolg verwijderd. | Gewijzigd: 24 mei 2014, 09:37 uur, door Debbieke
Waarschuwing KNMI pas geldig vanaf ca. 12 uur. Dus dat duurt nog even voordat de buien komen.
EDIT: tempratuur sterk opgelopen het afgelopen uur, bijna 2 graden
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 09:40 uur, door Lako
Tis 10 uur smorgens Emiel wat verwacht je dan nu al de buien....Dit is alleen maar beter hoe later in de middag hoe meer opwarming...Nieuw- beerta zit al op 1000 k/j en li -4
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 10:03 uur, door Tatanka