Bij zomers onweer zie je toch vaak dat het zicht ontwikkelt vlak voor de Belgisch-Franse grens om dan zo over het land te trekken, ook aan een iets strakker tempo dan nu.
Nu zijn die buien reeds in Frankrijk vrij actief om dan in Wallonië hun activiteit te verliezen.
De timings kunnen voor ons in Vlaanderen een stuk beter
Maar het is natuurlijk ook nog geen zomer, en deze winter heb ik al voldoende kunnen genieten van zeer zwaar onweer dat voor mij 2014 eigenlijk al geslaagd is. Alles wat er nu nog bijlkomt is mooi meegenomen
aan wat er nu op de radar te zien isJe vreest ervoor? Je bent blij denk ik
Er zal inderdaad nog het een en ander komen, zal voor velen wel een lange nacht worden. Zeker voor mensen die moeten werken morgen zoals ik
aan wat er nu op de radar te zien isJe vreest ervoor? Je bent blij denk ik
Er zal inderdaad nog het een en ander komen, zal voor velen wel een lange nacht worden. Zeker voor mensen die moeten werken morgen zoals ik
ik bedoelde dat ik ervoor vrees dat we niet veel meer gaan krijgen
België zal wel nog veel krijgen, de vraag is of Vlaanderen nog iets zal krijgen
we will see
maa voor regio Brussel ziet het er volgens mij niet schitteren uit
maa voor regio Brussel ziet het er volgens mij niet schitteren uit Goh, als de buien van rond Verdun zich doorzetten, dan zit je wel goed.
Trekrichting is rechtstreeks naar Brussel
maa voor regio Brussel ziet het er volgens mij niet schitteren uit Goh, als de buien van rond Verdun zich doorzetten, dan zit je wel goed.
Trekrichting is rechtstreeks naar Brusselzal nog wat wakker blijven
(ffe OFFtopic wakker blijven met Alex Agnew is niet erg , zelfs al komt er geen onweer meer
| Gewijzigd: 23 mei 2014, 23:46 uur, door love severe weather
wacht af in spanning
al mag deze bui wat sneller gaan hoor zeker als het onweer er dan zou uitgaann voor hij bij mij komt | Gewijzigd: 24 mei 2014, 00:22 uur, door love severe weather
soms wel tantanka maar heb verplichtingen als moeder en kids en school en man die onregelmatig werkt dus ja wel beperkt helaas...
soms wel tantanka maar heb verplichtingen als moeder en kids en school en man die onregelmatig werkt dus ja wel beperkt helaas...Ja das wel jammer idd maar morgen dus een goeie kans, gelukkig hoef je geen weken te wachten dan zal het helemaal zuur zijn. Het is vanzelf eerder prijs met zoveel kansen.
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 00:26 uur, door Tatanka
Waar zie jij waarschuwingen dan peeters
Homepage deze website?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Homepage deze website?
Dat zijn waarschuwingen van eerder vandaag soms zijn de mods ook moe en hebben zij ook nog een prive leven. Het zijn gewoon de waarschuwingen van Knmi. Die zijn inmiddels weg.
| Gewijzigd: 24 mei 2014, 00:32 uur, door Tatanka