Tekst is ook aangepast:
In het noordenoosten en Zeeland lokaal onweer
In het noordoosten komt de eerste uren nog lokaal onweer voor. In het zuidwesten, met name in Zeeland, kunnen de komende uren enkele onweersbuien ontstaan. | Gewijzigd: 23 mei 2014, 16:44 uur, door bliksemdenhaag
In verband met http://www.onweer-online.nl/forum/topic/40387/krachtige-meteorenstorm-op-komst-met-honderden-val/
Ik ga nu even foto's maken en zal het later in dit bericht plaatsen.
Edit: Foto's zijn helaas niet echt mooi geworden(omdat ik te laat was en mijn camera leeg was).
Update 17.30: Nog steeds geen onweer in deze bui te melden, maar mooie luchten zeker!
| Gewijzigd: 23 mei 2014, 17:30 uur, door Fabian Grave
Hier vanmiddag 1 onweersbui en 1 regenbui gehad. zon komt er nu door, wel vies warm. Hoop nog op iets.
Citaat van svenne, vrijdag 23 mei 2014, 17:04 uurJa dat denk ik ook.De waarschuwing van het KMI begint ook pas om 18u. Het zal wel weer een lange avond worden ;voor alleen Zeeland? waarschuwing friesland duurt tot 20:00 uur
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 23 mei 2014, 17:52 uur, door Debbieke
voor alleen Zeeland?
Vanavond vooral in het zuidwesten nog kans op een bui, onweer niet uitgesloten gezien de progtemps. Eveneens overwegend single cel, kleine kans op multi-cell.