Het zit me hier toch tegen de laatste tijd, elke keer er (net) naast.
Moet toch een keer raak zijn zou je zeggen.
Iedereen die wel onweer heeft, ook al is het maar een klap of donder. Geniet er van want er zijn hier mensen die het moeten doen met niets. net onweer gehad, haha
Citaat van pkd19, vrijdag 23 mei 2014, 14:26 uur Damwoude meldt ook onweer,is bijna ongemerkt overgegaan,zozacht rommelt het:P
Hier, in Stiens heeft het aardig geonweerd. Wat zijn de kansen voor vanmiddag
Berichten samengevoegd door Marga
Dit zeggen ze ook nog:
Tijdens de volgende uren neemt de kans op een bui geleidelijk toe vanaf het westen. Langs de Franse grens kunnen de buien onweerachtig en vrij hevig worden op het einde van de namiddag.
Het wordt waarschijnlijk weer een lange avond
idem hier
is wel warm stapte net in de auto en kon het stuur niet vastnemen van de warmte
ONtopic nu --> laten we hopen op onweer in het centrum de temperatuur werkt wel mee nu denk ik
YEEEY
YEEEY
Komen aardig dicht bij mij in de buurt , maar pas zaterdag om 12:00 uur, maandag terkt er een ook trog over, bereikt ongeveer 12:00 uur zuidwest NL. nier nu wt gerommel
| Gewijzigd: 23 mei 2014, 15:02 uur, door Lako
Tijdens de volgende uren neemt de kans op een bui geleidelijk toe vanaf het westen. Langs de Franse grens kunnen de buien onweerachtig en vrij hevig worden op het einde van de namiddag. Bron: KMI.
Berichten samengevoegd door Debbieke
Inderdaad. Met héél véél water. Zit er middenin. Ten westen van de bui lijkt het op te klaren, maar ten zuiden van de bui is er nog geen opklaring te zien. | Gewijzigd: 23 mei 2014, 15:17 uur, door RudivanZandwijk