Kans is grootst voor Belgie met wegtrekkende opties naar provincies Zeeland,Brabant,Zuid holland,Limburg. Nowcasten weer!!!!!!
BEWOLKING:
Vannacht veel bewolking langs de oostgrens als gevolg van het golvende front i.c.m. mogelijke restanten van buien. Elders wisselende hoeveelheid SC bewolking. Overdag boven de Noordzee weer kans op St. Harmonie geeft dat aan maar lijkt te overdrijven. Hirlam geeft een geringer signaal. Morgenochtend eerst nog gelaagde bewolking op een naar het noorden trekkende convergentielijn. In de loop van de dag van het zuiden opklarend gevolgd door het ontstaan van convectieve bewolking.
Cape waardes
.
NEERSLAG:
In de middag kans op een enkele bui (single cell), schering is niet al te sterk, CAPE 500-1000 J/kg.
Harmonie pak ik even voor het gemak Gfs gaat voor grote deel BE schetst opgelijnde multicell onweer
Max top clouds
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 21:48 uur, door Tatanka
Onweersdagen: 0
(TSTM+ areas), while lack of shear limits the more robust storms.
http://www.severe-weather.eu/outlooks-day1/outlook-day-1-valid-23052014/
dat is het ook en in mijn persoonlijke albeum staat ie nu ook drie keer....
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 22:15 uur, door hdevries
dat is het ook en in mijn persoonlijke albeum staat ie nu ook drie keer....
als je m hebt gedupload moet je hem nog een keer selecteren. dan staat er een rood randje omheen. vervolgens op ok klikken =D
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 22:25 uur, door hdevries
Dat zal zodadelijk uitdoven.
De temps zijn aan het dalen. | Gewijzigd: 22 mei 2014, 22:20 uur, door GateKeeper
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
De 24 uur verwachting geeft helemaal niks aan. Kan je niet op voorhand zeggen of het gaat oplossen, het oosten kan inderdaad nog wel water krijgen zoals het er nu naar uit ziet.
24u verwachting moet je echt niet naar gaan kijken
Edit: niemand hier die in De Panne woont, enkele leuke ontladingen op zee.
Gelukkig zei het KMI dat het in het vooral in het westen droog zou gaan blijven, terwijl er nu net daar nog enkele buitjes binnentrekken
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 22:29 uur, door Sven
Maar ik hoop met je mee! Op zee zijn er trouwens ook af en toe ontladingen, misschien kan je daar ook nog iets van zien nu het donker is geworden