Bui trekt de goeie richting uit. (en met regio Enschede bedoel in niet enkel de stad zelf, dat zal nipt worden )
Ja we zullen zien. Er komen al donkere wolken deze kant op. Hoop niet dat het alleen gemiezer is maar flink wat actie.
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 18:18 uur, door reedtimmer
Of is dat in kracht weg als het de grens bereikt?
Tuurlijk weer zon onmogelijke vraag maar goed misschien dat iemand daar iets van kan zeggen
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Of is dat in kracht weg als het de grens bereikt?
Tuurlijk weer zon onmogelijke vraag maar goed misschien dat iemand daar iets van kan zeggen Hmm, zal niet meer voor vandaag zijn denk ik. Zeg trouwens maar gerust LIJN, die strekt zich ondertussen uit van Andorra tot bijna Troyes.
Denk niet dat die lijn tot hier zal komen
Morgen verwacht het KMI terug (onweers)buien vanuit het zuiden, misschien dat op die lijn morgen weer het een en ander activeert en dat we dat meekrijgen.
KNMI spreekt wel van ontwikkeling van een bui morgen.
KMI heeft enkel nog een waarschuwing voor het zuid-oosten van België staan.
Vanaf het westen gaat het opklaren.
En waarom denk je dat ? ik verwacht evt de komende 2 uur nog wat, komt nu nog een gebied in de buurt waar wat kan ontstaan ( net zoals dat vorige buitje wat er opeens was) en vannacht was ik in slaap gevallen achter de pc en toen ik wakker wer rond half 6 zag ik dat net over grens in duitsland ff raak was... je weet maar nooit.
Maar dan had er echt wel wat ontstaan, de onstabilteit in frankrijk is minimaal.
Denk wel nog steeds een kans voor het oosten.
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 18:47 uur, door Marga
In Engeland is het trouwens ook goed prijs.
Zuid-Oost Nederland kan ook wel nog iets krijgen (Maastricht-Heerlen) kijk maar even naar de bui die nu nog boven Belgie hangt (thv Marce-En-Famenne)