http://www.onweer-online.nl/forum/topic/22349/klaagbord/#message176057
Je ziet op het onderstaande dat de buitjes in het westen de eerste verkoeling brengen:
En dat het daaronder dan niet meer activeerd:
Klopt denk ik wel! Die buitjes brachten idd verkoeling en het waren echt super grote druppel en het regende heel even heel hard. En toen hield het op en kwam er niets meer......
Dank je, doe mijn best , heb het hier vaker meegemaakt.
Sommige zaken zijn echt wel voorspelbaar.
Zie mijn avatar, wij hebben dit vaak zo'n wolkenstraat op deze plek, dus er zijn wel degelijk bepaalde patronen te vinden ook in ons kikkerlandje.
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:41 uur, door Marga
Citaat van Jo Capelle, donderdag 22 mei 2014, 17:28 uur Denk dat vandaag de temperatuur erg belangrijk is.
Het oosten heeft nu ook niet bepaald onweer om mee op te scheppen denk ik? Al 30 mins geen enkel ontlading meer en de buien zwakken weer af. En daarnet in het westen was het al wat frisser dus heeft er niet echt iets mee te maken, althans niet rechtstreeks
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Waar is hier??
De tempratuur lijkt vanuit het zuiden wel wat op te lopen (zuid Zeeland)
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:42 uur, door Marga
Het is nog geen 18:00 uur
Klopt. Kan dat bevestigen, ik woon er. | Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:46 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
1. Probeer er geen slowchat van te maken.
2. Indien je gebruik maakt van de "quote"- optie: alleen de laatste quote gebruiken en de rest verwijderen. Ook de plaatjes / kaarten verwijderen uit een quote.
3. Het weer is zo grillig als Moeder Natuur. Teleurgesteld zijn mag, maar klagen heeft geen zin. Gaarne geen berichten plaatsen met alleen maar opmerkingen zoals"Het wordt toch niets". De dag is nog niet voorbij
Bij voorbaat dank | Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:45 uur, door Marga
Mooie boemkolen te zien richting het oosten trouwens.
Klopt. Kan dat bevestigen, ik woon er.
Maar dan missen we wel de onstabiliteit, die zat op de trog die net gepasseerd is.
Of zijn er nog steeds positieve parameters ? | Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:48 uur, door Jo Capelle