ze spreken zichzelf wel tegen
Current thinking is that low-topped supercells can form that move north-eastwards. These storms may be capable of producing tornadoes, while the threat moves from eastern France to the Benelux countries and south-eastern British Isles in the evening
bovendien is de shear om 8 uur s'avonds het hoogst aan de franse grens met 42 m/s dat is enorm hoog | Gewijzigd: 22 mei 2014, 16:54 uur, door Jenss
Een estofex word een dag van te voren meestal uitgegeven wij zijn nou al ruim verder he soms gaat het proces ook sneller.
ik sluit niks uit maar hou er rekening bij dit is wat je momenteel ziet. Nowcasten is weer zeer van toepassing ik hoop dat je wat moois krijgt en een ieder | Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:02 uur, door Marga
Ik kijk richting het zuiden (Tegen Meezenbroek aan).
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
hey ook hier op t forum??
weer ontopic..... wind begint aan te trekken nu, lichte regen en enkele donderslagen achter elkaar Lekker opwarmertje!
Is er iemand met een vrachtwagen stenen aan het lossen in de uiterwaarden?
Dat klopt helemaal hahahaha. Onweer wilt niet echt doorzetten. Het is nog vrij licht buiten. Een maat van me uit brielle melde net een harde klap met een felle flits. Dus het zit hier weer een beetje omheen
hey ook hier op t forum??
ja dat is toevalig haha zie je maar weer hoe klein de wereld is hihi
weer ontopic..... wind begint aan te trekken nu, lichte regen en enkele donderslagen achter elkaar Lekker opwarmertje!
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 17:03 uur, door Marga
Dat klopt helemaal hahahaha. Onweer wilt niet echt doorzetten. Het is nog vrij licht buiten. Een maat van me uit brielle melde net een harde klap met een felle flits. Dus het zit hier weer een beetje omheen
Ik had het helemaal niet zien aankomen Tuinkussens lagen nog buiten, camera lag nog buiten, het konijn liep nog los Snel alles binnengehaald maar waarschijnlijk voor niets wat het bleef bij die ene rommel en wat druppels. Ik wacht het nog even af...
Ik had het helemaal niet zien aankomen Tuinkussens lagen nog buiten, camera lag nog buiten, het konijn liep nog los Snel alles binnengehaald maar waarschijnlijk voor niets wat het bleef bij die ene rommel en wat druppels. Ik wacht het nog even af...
ja kan zo alles weer buiten zetten Want bui is gewoon helemaal opgelost Onweer is er al helemaal uit hahahaahhaah. Maar ff radar is de gaten blijven houden. Mischien straks nog ee nbuitje wat onstaat. Maar heb hier weinig hoop