serieus diepe en lange rommel trouwens, hield enkele seconden aan.
Dit zegt trouwens het KNMI: Vannacht bewolkt en af en toe regen met in het zuidoosten een kleine kans op onweer
Wel leuk om de hemel nog eens te zien oplichten. | Gewijzigd: 22 mei 2014, 00:26 uur, door Sven
serieus diepe en lange rommel trouwens, hield enkele seconden aan.
Dat was hier net naast me Ik keek naar buiten door de wind, en ik keek RECHT in die CG die voor men neus tevoorschijn kwam. Zag even niets meer, ben blij dat het daarbij bleef! Alles beefde hier en de CG staat zo op men netvlies gebrand :S
EDIT: idd een serieuze lage en diepe rommel, gewoon heerlijk! | Gewijzigd: 22 mei 2014, 00:30 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat zijn andere ontladingen... Degene die ik hier heb gezien was tussen N en NO . Richting svenne dus, deze zouden dan ZO moeten geweest zijn wat niet het geval was
EDIT: toch leuk dat het dit jaar omgekeerd is, vorige jaren alles behalve hier en nu krijgen we elke keer een flits voor het slapen gaan
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 06:33 uur, door Marga
CG hier vlakbij was toen nergens op die site bespeuren
De hemelsluizen zijn hier ondertussen ook open gegaan.
Edit: wel vreemd om te zien dat bij de ene lantaarnpaal de regen van rechts komt en de lantaarnpaal daarnaast komt de regen van links
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 00:38 uur, door Sven
Het klopt inderdaad dat niet alle ontladingen op de site verschijnen.
Maar er staat ook duidelijk dat het nog maar een Beta-site is, vermoedelijk zijn ze nog verder aan het ontwikkelen.
Op zich is het nu al een handig hulpmiddel en ik heb dinsdag de avondvierdaagse-lopers op tijd kunnen waarschuwen dankzij die website.
Voor mij heeft hij zijn nut al bewezen
Bij gebrek aan onweer en een overdosis slaap hou ik het ook voor gezien voor vandaag.
Trusten een ieder en ik hoop dat we alsnog onverwacht wakker schieten...
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 06:34 uur, door Marga
Om even in te pikken over deze website: inderdaad zeer handig.
Vooral handig om trajecten te volgen, activering/inzakking te volgen.
De komende jaren zullen zulke sites alleen nog maar gedetailleerder worden
Ook ik leg het stil voor deze avond. Ik zou zeggen dat ik hopelijk nog wakkerschiet van een knal. Maar er mag een bom ontploffen, ik slaap er gewoon doorheen
| Gewijzigd: 22 mei 2014, 06:34 uur, door Marga
Trouwens, morgen opnieuw kansen! En proficiat KNMI, ze zaten goed met hun voorspelling.
KMI zat er niet ver vandaan, het raakte alleen de grens niet over, maar beter waarschuwen want een gewaarschuwd man is er 2 waard