Ik geniet met je mee. Hier precies hetzelfde: doodstil alleen flitsen en de donder in de verte die steeds dichterbij lijkt te komen.
Fantastisch, dat dreigende weer!
Wind trekt hier iets aan.. Ik kijk net even weg en in mijn ooghoek de felste flits die ik ooit heb gezien en een gigantische knal erachter aan
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Tuurlijk kan dat, hij kan overal inslaan waar hij wil. Maar juist dat maakt de kans dat hij in je huis slaat zo enorm klein. De kans dat hij ergens anders inslaat is veel groter .
Die 'monsterbui' lijkt te westelijk aan Nijkerk voorbij te gaan, tenzij hij nog een beetje gaat groeien.
Ik duim met je mee, hebben wij aan de overkant ook nog iets leuks
Ik duim met je mee, hebben wij aan de overkant ook nog iets leuks
Inderdaad, maar het lijkt dat die aan de west kant een beetje aangroeit dus dat is gunstig voor ons. Helemaal over ons heen komt die waarschijnlijk niet maar we moeten hem in ieder geval zo dadelijk wel kunnen zien. Zou een mooi begin van de dag zijn .
| Gewijzigd: 21 mei 2014, 07:54 uur, door Marga
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Net terug van een chase die via Utrecht ons naar Swifterbant heeft gevoerd. 2X een corepunch met idioot veel regen erin. Helaas niet goed meer voor een bui uitgekomen, maar wel mooie foto's en opnames kunnen maken. Hierboven twee voorbeelden (Robin de Jong fotograaf) die we bij Swifterbant nog konden vastleggen van de buien die richting Emmeloord wegtrokken. | Gewijzigd: 21 mei 2014, 04:13 uur, door Edwinnutjuh