@Jcroon: ja ik let niet echt op de plaatsen van waar de ontladingen zich zowat bevinden maar wou gewoon even een overzichtje tonen. Heb niet echt veel verstand op dat gebied van dat te gaan vergelijken want de buienradars etc die verschillen ook altijd zoveel van elkaar dus is altijd wel 1 of meerdere die het weer fout hebben. | Gewijzigd: 21 mei 2014, 00:31 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
have fun
Klopt, maar de activiteit is r nog niet uit.
Haha same here, alhoewel een MCS tijdens de werk week voor mij persoonlijk niet zo'n probleem is, dan maar gewoon volgende dag paar kopjes sterke koffie extra drinken. Voor een geweldige onweersshow heb ik het wel over haha
2013 was idd allesbehalve een goed jaar voor liefhebbers van onweer, alhoewel er miss mensen zijn die dat anders ervaren.
Maar als 2014 doorgaat zoals we nu bezig zijn wat betreft onweer, nou dan hebben we van de zomer flink wat te genieten. Maar dat zien we tegen die tijd dan wel. De start van het jaar 2014 is iig veelbelovend, laten we dat vooral koesteren mocht de zomer onverhoopt toch tegenvallen | Gewijzigd: 21 mei 2014, 07:52 uur, door Marga