heb jij een flits gezien?
Sloeg hier in de wijk in! Erg felle klap. Nu is het weer een poosje stil.
heb er toch heel wat gezien hoor hahahahahaha Niet zoveel als de bui die net over kwam. Maar die activeerde ook ineens voor spijkenisse
Dat was een fijne donder nu. Maar volgens de radar is het een klein buitje, beetje verspreid wat ontladingen, en zo weer voorbij. En dan is het wachten op het monster uit België...
| Gewijzigd: 21 mei 2014, 07:46 uur, door Marga
Zeer veel wind ook, er is trouwens ook een duidelijke lijn zichtbaar in de bewolking waar de regen begint.
Het lijkt inderdaad weer wat te activeren op de grens Antwerpen/Limburg.
Ik had net de gordijnen dicht haha, helaas geen flits gezien. Des te groter de schrik denk ik, kwam totaal onverwachts he. | Gewijzigd: 21 mei 2014, 07:46 uur, door Marga
Misschien wel nog een bak water
Zeer veel wind ook, er is trouwens ook een duidelijke lijn zichtbaar in de bewolking waar de regen begint.
Het lijkt inderdaad weer wat te activeren op de grens Antwerpen/Limburg.
Hier zijn nochtans dichte flitsen met (net enkele geteld) nog geen 3 sec. na de flits een donder en echt prachtige CG en CC's
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Op de radarbeelden is daar net op die plek een inkeping te zien, heeft dat daar meer te maken?
Misschien wel nog een bak water Denk het ook niet, maar ik ben eigenwijs. Ik ga niet eerder naar bed dan dat ik 100% zeker weet dat het monster hier geen onweer gaat geven
Ben bang dat het (monster) voorbij gaat en meer op Breda afkoerst. Bui van momenteel stelt ook niet veel voor. Nu ff naar binnen voor de regen
Edit: Zonet de donder ervan gehoord, zat zeker een halve minuut tussen, bui zit dus nog ver weg. | Gewijzigd: 21 mei 2014, 00:04 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1