De lucht heeft hier ook een roodoranje kleur, ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd hoe dat kan. Is dat de weerkaatsing van de straatlampen?
Prachtige site trouwens! Ik heb de indruk dat de ontladingen zich meer aan het uitspreiden zijn van west naar oost.
A level 1 was issed for Northern France, BENELUX, Northwestern Germany and Denmark mainly for large hail, severe wind gusts and to the lesser degree for tornadoes.
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 23:27 uur, door Ries
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
A level 1 was issed for Northern France, BENELUX, Northwestern Germany and Denmark mainly for large hail, severe wind gusts and to the lesser degree for tornadoes.
Flauw.
Ze hadden gewoon geen zin in vandaag.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Heb wel de indruk dat hij wat minder actief aan het worden is.
Edit: bui nabij Tilburg heeft ook ontladingen te pakken.
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 23:30 uur, door Sven
Net wanneer ik dit las begint het precies Westelijk toch serieus te activeren van die actieve lijn of zie ik het mis?
Ook dat kan maar als de bui wat inzakt en op de outflow hiervan weer actieve goede cellen ontstaan ben ik een wel tevree mensch .
Zo te horen nog iemand die er last van heeft. Wij hebben zowat bij elke nogal wat stevigere regenbui ook altijd lek
PS : enorme wolkbreuk hier met hevige windstoten
Maar al de ganse dag activeert het wat rond Antwerpen, dat moet het nu ook maar eens doen maar op de goede plaats