Nu ci. 5 km westerlijk de bui die over Rotterdam trok daarnet met ook hele mooie ontladingen.
die bui haalt spijkenisse wel Ik wacht ook die bui boven brussel af omdat daar nu al veel meer onweer inzit. Vermoed dat die bui van antwerpen veel flitsen in de wolken heeft
die bui haalt spijkenisse wel Ik wacht ook die bui boven brussel af omdat daar nu al veel meer onweer inzit. Vermoed dat die bui van antwerpen veel flitsen in de wolken heeft
Ligt er maar net aan welke kant hij op gaat... Er zitten wat bliksems boven het zuiden van Zeeland, die halen ons wel, maar stelt weinig voor. Die bui boven België is interessant... Maar moet dan wel een stukje meer naar het westen als we er hier van willen gaan genieten...
maar ik krijg de regen er nog niet eens van mee.
Blijf het nog wel ff volgen, dat heeft me vorig jaar maar zelden wind-eieren gelegd. Mocht ik niks krijgen, de spanning is ook een hoop waard.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Activiteit de laatste 15min terug meer naar het oosten en nu weer wat meer noordelijk.
Is echt afwachten, maar denk niet dat we hier de volle laag gaan krijgen.
1 groot voordeel: het is donker, dus we gaan wel van een prachtige lichtshow kunnen genieten
Ligt er maar net aan welke kant hij op gaat... Er zitten wat bliksems boven het zuiden van Zeeland, die halen ons wel, maar stelt weinig voor. Die bui boven België is interessant... Maar moet dan wel een stukje meer naar het westen als we er hier van willen gaan genieten...
Ziet ze hier al recht naar beneden gaan in de verte. Denk dat jij dat nog niet ziet dat je tussen de huizen ziet. Heb hier mooi uitzicht richting de bui. Maar het is wachten wat die bui gaat doen die boven brussel zit. Die moeten we ff in de gaten houden Lightningmaps.org tikt hier aardig door