Wat gaat die grote vlek doen die nu op Zeeland afgaat? Gaat die nog activeren? Want zit te twijfelen of ik wakker zal blijven of toch zal gaan slapen...
daar zit ik ook naar te kijken, maar dat lijkt meer dan wat het is want nog niks van activiteit gemerkt
Zit wat bliksem in volgens buienradar, maar is niet veel...
Denk je dat Gouda dan ook nog in de prijzen gaat vallen? Heb hier nog geen pepernoot gezien Die convergentie lijn staat voor rond middernacht is een trigger nog steeds voor nieuwe buien + kan.ook impuls zijn voor de frankrijk pluk. maar zoals gezegt meeste kans aan de oostelijke kant.
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 22:28 uur, door Tatanka
Edit Sanwa: klikbaar gezet | Gewijzigd: 20 mei 2014, 22:36 uur, door Sanwa
iemand dat dit kan bevestigen?? Ga ik mee akkoord, meeste bliksem zit op de oostkant.
En opeens begint het hier constant te flitsen (westkant Antwerpen heeft onweer te pakken) mooie lichtshow!
EDIT: je ziet de bui naar rechts bewegen terwilj het geheel toch naar links afbuigt waardoor het dus eigenlijk zowat heel de tijd op dezelfde plaats blijft hangen in de bui. Wie weet pikken we er toch nog van mee. ps al 2e onweer vandaag gehad nu met stevige regen. is een mooie dag vandaag | Gewijzigd: 20 mei 2014, 22:45 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1