Hier even een foto van de bui nabij Antwerpen, enkele zeer leuke CC's gespot. (sorry voor de gsm kwaliteit)
Ben benieuwd of dit in stand blijft.
Al met al , heerlijk die voorpret!
Alleen valt het me op dat sinds dat ik actief ben op dit forum, er elke keer iets voorspelt wordt voor een bepaald uur. Maar dit keer op keer later arriveert dan voorspelt.
Bij voorbaat zeg ik meestal als iets om 8 uur wordt voorspelt, dit om 10 uur zal arriveren.
Edit Sanwa: Link klikbaar gezet. | Gewijzigd: 20 mei 2014, 21:33 uur, door Sanwa
De planten hangen er nogal slap bij namelijk!
Oja, en als we dan toch bezig zijn, vuurwerk is hier ook altijd welkom!
Ik geniet van de voorpret, maar ik baal er van dat het altijd minder wordt wanneer het noordholland binnen moet dringen.
Heeft iemand enig idee waarom het 9 van de 10 keer rond amsterdam deactiveerd?
Ik heb begrepen dat dit een sterk volhoudend buitje wordt. Ik heb er hoop in!! Maar me vertrouwen is weg
Het is idd erg spannend. Nu maar hopen dat het boven frankrijk blijft groeien. Maar ook dat ziet er nog steeds goed uit.
Maar denk dat nu niet.
Ik heb begrepen dat dit een sterk volhoudend buitje wordt. Ik heb er hoop in!! Maar me vertrouwen is weg
Klopt.
Meestal kapt het rond leiden/Den Haag.
Ik geef de Science Division van Universiteit Leiden de schuld.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Klopt, zoals ik eerder al zei, rond 22:00 gaat de bui langzaam weer richting het weste door een wind draaing, of hoe noem je dat?
Naar mijn verwachting (Gebasseerd op mijn verwachting) is de storing vol onweer rond 00:00 op de grens van Nederland.
Vervolgens zal het los barsten in Breda, zuidholland, rotterdam, utrecht, e.t.c.
Rond utrecht (midden van het land) Zal de activiteit sterk afnemen, en voortbewegen naar het noorden, - Amsterdam, - Heiloo - Alkmaar - Denhelder,
We wachten af....
Benieuwd wat er gebeuren gaat!
Klopt.
Meestal kapt het rond leiden/Den Haag.
Ik geef de Science Division van Universiteit Leiden de schuld. Maar een enkele komt er wel doorheen eens in de 5 jaar
Hier heeft het net even hard geregend met een enkele flits en donderklap | Gewijzigd: 20 mei 2014, 21:57 uur, door Anseriform