De bui van net in het Noord-Westen van Duitsland / Noord-oosten van NL:
Ik hoop 1 iets voor morgen en dat is dat de bewolking geen spelbreker wordt.
daar vrees ik ook voor,de neerslag lijkt in ieder geval west van ons te gaan morgen(hangt nu in zuid frankrijk,maar er is wel heel veel sluierbewolking
Voor morgen zal er veel afhangen van de bewolking, als die de temperatuur teveel remt, dan zal het meevallen. Ik denk wel dat er op veel plaatsen onweer zal komen, maar als het nog goed kan opwarmen, dan kunnen deze steviger uitpakken.
Ook de bui in Antwerpen wordt actiever, meer en meer gerommel hoorbaar. We blijven het de ganse avond volgen
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:55 uur, door Sven
Zo zien we maar weer dat het gewoonweg onvoorspelbaar is
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik ben echt een type dat gewoon nachten niet gaat slapen omdat er onweer aan komt.
Maar nu lees ik erg tegenstreidige verhalen, de een zegt dat het onweer NH ook bereikt, en de ander zegt van niet.
Ik woon in Alkmaar, hebben jullie enig idee of Alkmaar vanavond ook onweer krijgt ?? Of Overmorgen??
WIe wilt dit AUB voor me uitzoeken?
Ik ben er zelf niet zo handig in..
Bedankt.
Groetjes,
Robert
Ik ben echt een type dat gewoon nachten niet gaat slapen omdat er onweer aan komt.
Maar nu lees ik erg tegenstreidige verhalen, de een zegt dat het onweer NH ook bereikt, en de ander zegt van niet.
Ik woon in Alkmaar, hebben jullie enig idee of Alkmaar vanavond ook onweer krijgt ?? Of Overmorgen??
WIe wilt dit AUB voor me uitzoeken?
Ik ben er zelf niet zo handig in..
Bedankt.
Groetjes,
Robert Niemand kan dat voor je uitzoeken. Niemand kan op voorhand weten waar het precies gaat onweren. Zo onvoorspelbaar is het weer
Onweersdagen: 0
Niet dat ik er heel veel verstand van heb hoor...
Maar volgens de radar en vooruit voorspellingen zie je dat het vanaf 22:00 richting het weste gaat trekken. De wind draait elke kwartier al meer en meer naar het weste.
Ik denk dat het wel goed komt.
Echter maak ik me meer zorgen over het feit, Hoelang houd het nog stand...??? En hoelang blijft het actief.
Maar volgens de radar en vooruit voorspellingen zie je dat het vanaf 22:00 richting het weste gaat trekken. De wind draait elke kwartier al meer en meer naar het weste.
Ik denk dat het wel goed komt.
Echter maak ik me meer zorgen over het feit, Hoelang houd het nog stand...??? En hoelang blijft het actief.
Daar had ik zel nog niet naar gezien Dus ja dat zou kunnen, alleen kunnen we wel de pech hebben dat we wel degelijk met een 'right-mover' zitten en dat hij dus wegtrekt richting DE Maar we zien wel. Gewoon afwachten en ja het standhouden kan nog tot laat in de avond en nacht duren hoor. Alleen de trekrichting is nu persoonlijk voor mij het zorgelijkst
trouwens dat onweersbuitje dat daarstraks nog boven kortrijk lag gaat wel heel hard naar rechts | Gewijzigd: 20 mei 2014, 21:25 uur, door Jenss