De buien in FR blijven zelfs meer intensiveren met momenten op gebied van neerslag. Zolang 'DAT' niet inzakt is er altijd hoop er ontstaat nu een bui vlak ten zuiden van me,mooi te zien op de buienradar,ziet er wel dreigend uit maar wel vanaf middelbaar niveau
Tenzij het weer inkakt dan gaan we weer.... juist naar morgen kijken
update:
buienlijn begint Helaas in te kakken ( zo als ik nu kan zien )
zou rond middennacht boven utrecht / arnhem / doetinchem kunnen hangen.
Lijkt eropt dat hij iets naar recht moved
p.s dank je debbieke voor knippen ik was al aan t klungelen.
Citaat van GateKeeper, dinsdag 20 mei 2014, 20:26 uur De bui in het noorden zorgt voor een fraai uitzicht.
Mooi plaatje, ik weet zeker dat het er in het echt nog veel mooier uitziet
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:35 uur, door Entity
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Koudekerke niks van gemerkt......??
nee? Ik kwam net van het strand van Vlissingen op de fiets;). Maar het klonk goed hoor
zie hier tekst knmi:
Het komt er op neer dat deterministische uitspraken eigenlijk niet gedaan kunnen worden. Globaal scenario: vanavond nog lokaal een onweersbui, a.g.v. de warmte, vanaf einde avond meer onweer en meer multicell vanuit het zuiden.
en een plaatje van harmonie in de nachtelijke uren.
http://www.zeezicht-terschelling.nl/webcam.html | Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:37 uur, door Debbieke
zie hier tekst knmi:
Het komt er op neer dat deterministische uitspraken eigenlijk niet gedaan kunnen worden. Globaal scenario: vanavond nog lokaal een onweersbui, a.g.v. de warmte, vanaf einde avond meer onweer en meer multicell vanuit het zuiden.
en een plaatje van harmonie in de nachtelijke uren.
Ik teken ervoor, maar blijf niet op! | Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:37 uur, door Debbieke
Edit: er zit onweer op de bui ten zuiden van Antwerpen, wordt wel een schampschot denk ik
Ter hoogte van Kontich zijn er ontladingen. | Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:43 uur, door Sven
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:47 uur, door Debbieke