Overigens is het hier nu ook flink aan het betrekken, zowel richting A'doorn als Deventer zeer veel bewolking te zien.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Bui activeert nochtans serieus. Alleen bliksemactiviteit is wat getemperd maar de meeste/hogere CAPE-waardes zijn voor BE/NL dus kan nog zeker tot hier overleven en alles is mooi meegenomen als je in zo'n onzekere omstandigheden zit
Het "westen" toch ook
haha ja typisch ,ik denk dat ik jouw instelling ook over ga nemen''eerst zien dan geloven''
Maar Helga van Leur zegt dat de activere onweersbuien nog moeten komen later vanavond...(stiekem houd ik de hoop er in)
Bui activeert nochtans serieus. Alleen bliksemactiviteit is wat getemperd maar de meeste/hogere CAPE-waardes zijn voor BE/NL dus kan nog zeker tot hier overleven en alles is mooi meegenomen als je in zo'n onzekere omstandigheden zit
we will see
maar zet mijn hoop toch in op morgen
wat vandaag misschien nog komt is mooi meegenomen
maar zet mijn hoop toch in op morgen
wat vandaag misschien nog komt is mooi meegenomen
Ben ook benieuwd voor morgen. Ziet er toch een serieus complex uit dus wss een MCS(?) . Alleen hopen dat de activiteit niet op zee ofzo zal zitten
edit: gaat volledig los hier met hagel, slagregens en enorme windstoten. Heerlijk...
Weet niet waar je in Culemborg woont maar overdrijven is ook een vak. het was een aangenaam goeie onweersbui.
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 20:15 uur, door hdevries
https://www.dropbox.com/s/f8pxvs58j17bp8c/2014-05-20%2019.53.14.mp4
De buien in FR blijven zelfs meer intensiveren met momenten op gebied van neerslag. Zolang 'DAT' niet inzakt is er altijd hoop