Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ja dat viel me ook al op. Alleen draait hij dan soms weer wat naar links maar algemeen mer rechts. Kan serieus wat dynamiek inzitten misschien?
Ja dat viel me ook al op. Alleen draait hij dan soms weer wat naar links maar algemeen mer rechts. Kan serieus wat dynamiek inzitten misschien?
dat denk ik ook ,hij wijkt wel wat teveel af,strakt gaat hij nog over het oosten
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/40461/onweerskansen-week-21-mei-2014/423937/#message423957
Ik denk, nu dat de bui aan het samenklonteren is met de meer westelijke, dat die bui toch meer richting onze kanten komt. Kan een vergissing zijn maar de bui heeft de neiging volgens de laatste beelden te volgen met de rest van de buien. En btw de buitjes die er rond ontstaan zijn natuurlijk ook kanshebbers om zo uit te groeien dat het helemaal samen clusterd
Ik hoop echt dat ze toch nog westwaards afbuigt en het centrum aandoet en niet gewoon over de provincie Luxemburg naar Duitsland trekt...
Ze verschijnt nu op de radar van het KMI, mooie intense onweerscel maar het ziet er een rightmover uit. Ze kan natuurlijk ook altijd nog wat westwaards aangroeien...