dit maakt harmonie ervan ziet er toch vrij fors uit
mvg
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
dit maakt harmonie ervan ziet er toch vrij fors uit
mvg
Ziet er goed uit het lijntje bewolking boven midden NL is hier ook al in zicht. Volgens harmonie tegen 0:00 eerste oonweersbuien in het noorden
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 16:27 uur, door Lako
Meer webcams van de Belgische kust
ziet er goed uit
| Gewijzigd: 20 mei 2014, 17:28 uur, door Marga
Oja, ik wist niet dat het bloemkolenseizoen reeds begonnen was, prachtige wolkenformaties overal!
Weinig kans op onweer? Voorlopig in heel NL meer kans op onweer dan op een halfzachte dooi/vries winterdag.
Dus ik snap niet waar je oordeel "weinig kans op onweer" vandaan komt. Wacht maar tot er een stevige bui overtrekt, die kan alle kanten op.
. Ik bedoelde ook eigenlijk dat het westen tot zo straks de betere kaarten had. En idd ik ben geen weerman. Probeer me erin te verdiepen en ken nog lang niet alle kaarten. Mijn uitspraak was gebaseerd op eerdere berichten vandaar
Voorspellingen mogen dan wel zeggen dat het Westen wel eens in de prijzen kan vallen, GFS geeft het Oosten toch de betere waardes. Ook als je kijkt naar het kaartje van het waarschuwingsgebied in Frankrijk hoe dat zich van Zuid naar Noord steeds breder maakt zie je dat het nog alle kanten op kan.
Oja, ik wist niet dat het bloemkolenseizoen reeds begonnen was, prachtige wolkenformaties overal!
vooral landinwaarts, wat is dat voor witte wolkenband over midden NL
Ik denk Friesland en Wadden wel, Overijsel is nog spannend maar Groningen en Drenthe denk ik niet
Volgens Buienradar trekt al het onweer wat nu bij LILE is de noordzee op maar wat daar onderzit ziet er goed uit
aldus knmi: Later vanmiddag en vanavond kans op onweer
In de vanavond ontstaan er enkele onweersbuien met daarbij kans op hagel en (zware) windstoten. De zwaarste buien vallen in het zuidwesten, westen en het midden van het land. In de nacht trekken de buien naar het noorden weg.
Uitgifte: 20/05/2014 16:25 uur LT | Gewijzigd: 20 mei 2014, 16:46 uur, door Coentjuh
Ik denk Friesland en Wadden wel, Overijsel is nog spannend maar Groningen en Drenthe denk ik niet
Overijssel mag vandaag van mij wel overslaan en anders maar diep in de nacht! Eerst ff heerlijk BBQen vanavond......