Van 10/05 16u tot 10/05 23u : Vanavond en begin volgende nacht trekt een actieve buienlijn over het centrum en later over het oosten van het land. Deze kan gepaard gaan met onweer en krachtige windstoten.
Van 10/05 16u tot 10/05 23u : Vanavond en begin volgende nacht trekt een actieve buienlijn over het centrum en later over het oosten van het land. Deze kan gepaard gaan met onweer en krachtige windstoten.
zie toch niks op de radar voor de moment
of het is dat lijntje dat al aan het doortrekken is, maar volgens mij is dat dan niet vanavond
of het is dat lijntje dat al aan het doortrekken is, maar volgens mij is dat dan niet vanavond ik begin het me ook wel af te vragen. Dat lijntje is in Franrijk wel vrij actief, maar ook zonder onweer.
Het zal nog moeten komen zeker? De waarschuwingen zijn nog maar net in gegaan... We zullen zien
was niet negatief bedoeld
voor de moment zie ik niet veel op de radar
trouwens wat zon mag na deze ochtend die je eerder in de herfst zou tegenkomen dan in mei
Het enige wat nog kan, zijn dat de buien die nu boven Zuid-Engeland hangen, naar ons trekken en onderweg activeren.
Maar zoals eerder gezegd, denk niet dat het nog voor vandaag zal zijn. Het enige wat de me nog iets van hoop geeft, zijn de timings van de waarschuwingen.
Dit zegt het KMI:
Volgende uren: De buien trekken oostwaarts en zullen tussen 20u en 21u ons land verlaten naar Duitsland.
Het potentieel zat dus inderdaad op die ene lijn, maar we hebben er niks van meegekregen. Zoals reeds eerder gemeld was deze wel zeer actief in Frankrijk (zonder onweer weliswaar)
Je zag de verschillende luchtagen mooi over elkaar schuiven met veel golvende en lineaire structuren , heb er paar foto''s van gemaakt.